כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"לא במשמרת שלנו"

במה זכתה המנכ"לית של לפיד לקבל את פני ביידן

לפיד רק שבועיים בתפקיד ראש הממשלה ואנו מגלים מיום ליום מתיחויות בין לשכות, מינויים בתקופת בחירות וגם, משחקי אגו וכבוד. רבים הרימו גבה במה זכתה מנכ"לית משרד ראש הממשלה לקבל את פניו של הנשיא ביידן בשונה מהשרים או לכל הפחות ראש האופוזיציה | ובכן יש סיפור מאחורי

במה זכתה המנכ"לית של לפיד לקבל את פני ביידן
יאיר לפיד עם ג'ו ביידן צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

בלשכת ראש הממשלה יאיר לפיד התריעו מפני העובדה שבטקס הקבלה של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ישתתפו אך ורק גברים, ודרשו לחרוג מהפרוטוקול ולאפשר גם למנכ"לית המשרד, נעמה שולץ, לקבל את פני הנשיא האמריקני. כך דיווח הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11'.

בדיונים המקדימים הצביעו בלשכת ראש הממשלה על כך שלא יהיו נשים בטקס, מאחר שהאירוע לא כולל בנות זוג של ראשי הממשלה והנשיא, אולם לפי הדיווח, בלשכת לפיד קלטו שהדבר לא ייראה טוב ואמרו "אירוע בלי נשים, לא יהיה במשמרת שלנו" ולפיכך הכניסו אישה אחת שתעמוד בשורת המכובדים ותקבל את הנשיא עם נחיתתו.

שלשום דווח כי לשכת לפיד ביקשה לאפשר גם לראש הממשלה החליפי נפתלי בנט להיות על השטיח האדום, כשברקע מתיחות בין הלשכות. היו מי שהתנגדו לשינויים המדובר בפרוטוקול, אבל אנשי לפיד עמדו על הבקשות ואכן בנט הגיע, עמד למרגלות המטוס הנשיאותי 'אייר פורס 1', הצטלם ונדחק הצידה בהמשך הטקס.

 

ביקור ביידן בישראל יאיר לפיד נעמה שולץ לשכת ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד