כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נתניהו שוחרר מבית החולים • "מרגיש טוב"

נתניהו שוחרר מ'הדסה עין כרם' שם אושפז אתמול, לאחר שחש כאבים חזקים בבטנו • יוכל לקיים ישיבות בביתו • "תודה רבה לכולם. אני מרגיש טוב מאוד"

נתניהו יוצא מהדסה עין כרם. צילום: קובי גדעון, לע"מ
נתניהו יוצא מהדסה עין כרם. צילום: קובי גדעון, לע"מ

יממה לאחר שאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ועבר בהצלחה ניתוח לטיפול בבקע טבורי בבטנו, שוחרר הערב (א) ראש הממשלה בנימין נתניהו לביתו.

לפני צאתו מבית החולים נמצאו כל המדדים הבריאותיים של ראש הממשלה תקינים. בצאתו הודה ראש הממשלה לצוות הרפואי שליווה אותו ולאזרחים הרבים שבירכו אותו - ואמר: "תודה רבה לכולם. אני מרגיש טוב מאוד".

הניתוח בוצע לאחר שנתניהו חש כאבים חזקים בבטנו במהלך שבת. בעקבות הכאבים הוא נבדק על ידי רופאו האישי ד"ר צביקה ברקוביץ', ועל ידי המומחה לכירורגיה פרופ' אריה דורסט. האבחנה הראשונית הייתה חשש לבקע. בדיקת סי.טי שבוצעה בבית החולים אישרה את החשש, ובעקבות כך הוחלט לבצע את הניתוח במהלך הלילה.

הניתוח שבוצע בשעה 2:00, ארך כשעה - ובוצע בהצלחה.

מנהל בית החולים העריך לאחר הניתוח כי יידרשו לנתניהו כמה ימי התאוששות בביתו, שבמהלכם יוכל לקיים ישיבות, אולם הוא יהיה מוגבל מעט מבחינה פיזית.

את מקומו של נתניהו מילא במהלך זמן נבצרותו מהתפקיד, בגלל ההרדמה המלאה שעבר, שר הביטחון משה יעלון. בשעה 11:00 בבוקר הוחלט להשיב לנתניהו את סמכויותיו כראש הממשלה.
בנימין נתניהו ראש הממשלה הדסה עין כרם התאוששות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד