כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שמחה בלייקווד: התינוק שנפל לבריכה - שוחרר לביתו

הרופאים כבר התייאשו - אבל התפילות חוללו את הנס • התינוק שנפל לפני שבוע לבריכה ומצבו הוגדר קריטי, שוחרר לביתו בריא ושלם • ומה מספר אביו של הילד?

צילום אילוסטרציה: בועז בן ארי
צילום אילוסטרציה: בועז בן ארי צילום: בועז בן ארי

תושביה החרדיים של לייקווד חגגו בשבת האחרונה בסעודת הודאה מיוחדת, לרגל החלמתו המלאה של התינוק בן השנה שנפל ביום שני שעבר לבריכה בפלורידה, ומצבו הוגדר קשה מאוד. בסוף השבוע, לאחר כמה ימים של טיפול ואשפוז, יצא התינוק מכלל סכנה ושוחרר מבית החולים בריא ושלם.

ביום שישי התראיין אביו של הפעוט לכלי התקשורת החרדיים המקומיים, וסיפר את השתלשלות המאורעות: "ביום שני בשעה עשר בבוקר חזרתי מתפילת שחרית למעון הנופש, שם שהינו הם הורי אשתי ומשפחתה, נפגשנו כל בני המשפחה בלובי שנמצא על שפת הברכה. בני בן השנה שיחק לא הרחק מאיתנו, ופתאום הבחינה חמותי בהיעלמותו. אז צעק מישהו שהוא רואה תינוק בבריכה, ואדם אחר קפץ עם בגדיו לתוך המים והוציא את התינוק מהקרקעית ללא נשימה וללא דופק".

"בזמן שהתחילו כולם להתרוצץ והזעיקו אמבולנס ומשטרה, התחלתי לבצע בתינוק החייאה - תוך שאני מצליח להוציא מגופו כמויות עצומות של מים", מספר האב. "חלף זמן רב עד שהגיע האמבולנס, וכשהוא הגיע - כבר הצלחתי להחזיר לתינוק את הדופק והנשימה, אבל מצבו היה קריטי, וצוות האמבולנס הזעיק מסוק, שפינה את הילד לאחר שמצבו התייצב מעט".

"אני לא הורשיתי להצטרף לטיסה, ולכן נסעתי ברכבי במהירות לבית החולים למחלקה לטיפול נמרץ ילדים. הרופאים כמעט ולא נתנו סיכוי, הם טענו שגם אם יצליחו להשאירו בחיים כנראה מוחו נפגע. מיד ביקשתי מידידי בלייקווד לפרסם באתרים החרדיים ובבתי הכנסת בקשה להתפלל לשלומו של בני".

ומתי החל השיפור? "ביום שלישי המצב היה קריטי עדיין, רק לקראת יום רביעי חל שיפור ניכר והתינוק שב להכרתו, ונשם בכוחות עצמו. ביום חמישי נערכו בדיקות נוירולוגיות והתברר כי מוחו של הילד לא נפגע, לא ידענו את נפשנו מרוב שמחה", מסיים האב הנרגש, ומציין: "החלטתי להודיע ברבים את כוחה של התפילה, דעו כי תפילה מסוגלת אפילו להחיות מתים, אני ראיתי את זה בחוש".
סעודת הודיה בריכה ילד פלורידה לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד