כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מהסמינר להייטק

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח משיקה תכנית הכשרות בשיתוף קמא-טק עבור צעירות חרדיות מצטיינות

 במהלך התוכנית יוכלו הנשים החרדיות לעבוד על אתגרים קיימים באחת מקבוצות המוצר של מיקרוסופט, ויצברו ניסיון תיאורטי ומעשי שיסייע להן להשתלב בתעשיית ההייטק בישראל

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח משיקה תכנית הכשרות בשיתוף קמא-טק עבור צעירות חרדיות מצטיינות
קמא טק בשיתוף מיקרוסופט צילום: קמא טק

20 תלמידות חרדיות מבטיחות, אשר לקחו חלק בלימודי תוכנה, קורסים מתקדמים במדעי המחשב ובתוכנית המצטיינות של קמא-טק נבחרו לקחת חלק בתוכנית הכשרות מיוחדת, אשר תימשך 14 שבועות. התוכנית, שנבנתה בשיתוף פעולה בין מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח לקמא-טק, תספק לתלמידות ידע מעשי נרחב באבטחת סייבר והזדמנות לענות על אתגרים אמיתיים העומדים בפני מהנדסים ומהנדסות במיקרוסופט. הניסיון שיצברו בוגרות התוכנית יאפשר להן להשתלב בחברות שונות בתעשיית ההייטק הישראלית. 

התוכנית כוללת חלק תיאורטי וחלק מעשי: בחלקה התיאורטי יעמיקו התלמידות בלימודים טכנולוגיים מתקדמים דוגמת טכנולוגיות אבטחה בענן, פיתוח בענן, שפות תכנות בענן, שימוש בכלים כמו GitHub וטכנולוגיות מתקדמות בדאטה. בחלקו המעשי יעבדו התלמידות בקבוצות קטנות לצד מנטורים ומנטוריות ממיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, ויתמודדו עם פרויקטים שנוגעים לפיתוח טכנולוגיות אבטחת ענן.

מיקרוסופט פועלת למען שילוב אוכלוסיות מגוונת בתעשיית ההייטק, ומעניקה למשתתפות בתוכנית את כל התנאים הנדרשים ליצירת סביבה תומכת ומכילה.

אריק נוימן, מנהל קבוצת פיתוח במוצר אבטחת הענן של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח: "אנחנו מודים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קמא-טק ועל ההזדמנות לסייע לסטודנטיות המוכשרות שישתתפו בתוכנית למצוא את מקומן בתעשיית ההייטק ולממש את הפוטנציאל המלא שלהן. גיוון הוא אחד מערכי הליבה של מיקרוסופט ואנו מחויבים לשילובן של אוכלוסיות שנעדרו עד כה מתעשיית ההייטק. גיוס עובדים מאוכלוסיות מגוונות יביא לחיזוק וצמיחה בענף ההייטק הישראלי ויסייע לשימור מעמדו כמוביל טכנולוגי עולמי, וכקטר של המשק הישראלי"

משה פרידמן, מנכ"ל קמא טק: "אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אחת מספינות הדגל של תעשיית ההייטק, מובילה עולמית בטכנולוגיה וחדשנות אשר דוגלת בקידום והכלה של אוכלוסיות מגוונות. משמח מאוד לראות את הרצון האדיר של הנהלת החברה לייצר שיתופי פעולה מיטיבים עם הציבור החרדי, ולתמוך בשילובן של נשים חרדיות מופלאות, בתעשיית ההייטק. תכנית ההכשרות שבנינו בשיתוף פעולה, עם הכוונתם המקצועית של בכירי החברה, נועדה להביא את המשתתפות בתוכנית לשיא הקדמה הטכנולוגית, בתהליך מתחשב ורגיש לכל ההיבטים הרוחניים, הדתיים והתרבותיים שמלווים בחייהן. לאור ההצלחה של תוכניות ההכשרה של קמא-טק שהוכיחו את עצמן בשנים האחרונות וזכו להצלחה רבה, יחד עם שיתוף הפעולה פורץ הדרך עם מיקרוסופט ב"ה נגיע לפסגות הגבוהות ביותר ונשבור שיאים".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד