י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מחיר הקישוריות הקווית - 0.99 אגורות לדקת שיחה

המחיר המעודכן הינו הישג לבזק והוט - המחיר לא יירד בצורה משמעותית מעבר למה שקבע משרד התקשורת • פרטנר וסלקום יצטרכו להסתפק בכך שיש הפחתה לאזור האגורה

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

המחיר המעודכן לקישוריות הקווית עומד על 0.99 אגורות לדקת שיחה. מדובר בירידה מינורית מהמחיר שפרסם משרד התקשורת בשימוע הראשון, אשר עומד על 1.04 אגורות. המחיר הסופי ייקבע לאחר ששר התקשורת גלעד ארדן ישלים סבב פגישות נוסף עם המפעילים במסגרת רצונו לשמוע אותם בצורה ישירה ולהבין מהם את עמדותיהם בנושא המחיר. המחיר התעדכן בעקבות הערות של המפעילים ותיקון בחישוב שבוצע.

הקישוריות היא סכום הכסף המועבר בין חברות התקשורת, אחת לשנייה, ומבוססת על כמות הדקות העוברות בין הרשתות. הציבור פחות רגיש למחיר הקישוריות הקווית מאשר הסלולרית משום שהמחירים בקווי הרבה יותר נמוכים ועומדים היום על כ-4 אג' לדקה בממוצע.

בסלולר הקישוריות הייתה הרבה יותר גבוהה והיא הופחתה דרמטית מ-25 אג' ל-7 אג' לדקה, כך שהחברות הסלולריות אבדו מיליארדי שקלים בהכנסות. בקווי הקישוריות תגרום איבוד הכנסות קטן בהרבה לבזק ולהוט שנאמד בכמה עשרות מיליוני שקלים בלבד בשנה.

נציין, כי בקווי הצרכן לא צפוי ליהנות מהורדת התעריפים בגלל שהרוב המכריע של הצרכנים מנויים על תוכניות תעריפים של דקות כולל.

המחיר הינו הישג לבזק והוט - המחיר לא יירד בצורה משמעותית מעבר למה שקבע המשרד, ואילו פרטנר וסלקום יצטרכו להסתפק בכך שיש הפחתה לאזור האגורה והן יוצאות כאשר חצי תאוותן בידן.
קישוריות בזק הוט משרד התקשורת מחיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד