י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יוקר המחייה

רשת בתי הקפה הגדולה בישראל הודיעה על עליית מחירים

ארומה שוב מעלה מחירים: אחרי שכבר העלתה מחירים במאי 2021 בעד 28%, רשת בתי הקפה שוב מייקרת את התפריט שלה, הפעם ב-7% בממוצע

רשת בתי הקפה הגדולה בישראל הודיעה על עליית מחירים
סניף ארומה בצל הקורונה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

רשת ארומה ישראל מעלה מחירים. הרשת הוציאה הודעה כי בעקבות גל ההתייקרויות בעלויות חומרי הגלם והתפעול, תאלץ לייקר בראשית אוגוסט את מחירון המקסימום בסניפי הרשת (מחירי המקסימום יחולו בכל הסניפים למעט סניפי נתב״ג), באופן שישקף עליה ממוצעת של כ- 7%. ההתייקרות הנוכחית מצטרפת להתייקרות מחודש מאי 2021, שגילמה העלאת מחירים ממוצעת של כ-3% שביצעה ארומה בתפריט.

בהתאם, מחירו של קפוצ'ינו קטן בטייק אווי יעלה מ-10 שקלים ל-11 שקלים. בישיבה יעלה הקפוצ'ינו 12 שקלים לכוס קטנה. מחיר אספרסו לא ישתנה ויישאר 8 שקלים בטייק אווי ו-9 שקלים בישיבה בסניף. ארוחת בוקר הכולל משקה תתייקר ב-4 שקלים ל-48 שקלים, ובלי משקה יעמוד מחירה על 40 שקלים במקום 36 שקלים כיום.

הייקור של התפריט ברשת ייעשה בתחילת אוגוסט בכל סניפי ארומה ישראל. הרשת התאחדה לאחרונה עם ארומה ת"א כך שהמחירים יעלו גם בארבעה סניפים בת"א שהוסבו לרשת המאוחדת. בהמשך יתייקרו סניפים נוספים בעקבות שינוי תפריטים לתפריטי הרשת המאוחדת. בסופו של דבר, התפריטים בכל הסניפים יתייקרו למעט סניפי נתב"ג שם התפריט מלכתחילה יקר יותר.

 

ארומה מסעדנות קפה ארומה יוקר המחיה בית קפה מחירי המזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד