י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

coke מיוזיק – חוויית המוזיקה של קוקה-קולה יוצאת לדרך!

במתחם הקריוקי של קוקה-קולה ייהנו הזוכים מחוויה מוזיקלית מקפיצה עם הרבה הפתעות ואל חלקם אולי יצטרף בהפתעה אחד מגדולי הזמרים: יואלי דיקמן, מנדי וייס, שמחה פרידמן, פיני איינהורן ואחרים נוספים

coke מיוזיק – חוויית המוזיקה של קוקה-קולה יוצאת לדרך!
הזמרים בקמפיין קוקה קולה צילום: יח"צ

רוצים ליהנות מחוויית מוזיקה בלתי נשכחת עם המשפחה או החברים? הקיץ הזה יש לכם הזדמנות! קוקה-קולה יוצאת עם פעילות קיץ מלאת קצב ושמחה ומזמינה אתכם להשתתף באתגר המוזיקלי ולקבל הזדמנות לזכות בכרטיס כניסה למתחם הקריוקי coke מיוזיק של קוקה-קולה עם הקבוצה שתבחרו: חברים, חברות, בני משפחה או כל הרכב אחר וליהנות יחד מחוויה שכולה מוזיקה.

במתחם הקריוקי של קוקה-קולה ייהנו הזוכים מחוויה מוזיקלית מקפיצה עם הרבה הפתעות ואל חלקם אולי יצטרף בהפתעה אחד מגדולי הזמרים: יואלי דיקמן, מנדי וייס, שמחה פרידמן, פיני איינהורן ואחרים נוספים.

מה צריך לעשות בשביל זה? פשוט מאוד! רוכשים את אחד ממוצרי קוקה-קולה, מתקשרים לטלמסר 5074* מקישים את הקוד המופיע על אריזת המוצר (בבקבוקים – על צוואר הבקבוק, ובפחיות – בתחתית הפחית), משתתפים באתגר המוזיקלי ועונים על שאלות שונות מעולמות המוזיקה החסידית. הזוכים שיענו הכי הרבה תשובות נכונות בזמן הקצר ביותר יוכלו לזכות בכרטיס קבוצתי למתחם!

רוצים להשתתף שוב? בשמחה! כל קוד נוסף של מוצר קוקה-קולה מאפשר לכם להשתתף שוב באתגר ואולי לזכות בכרטיס קבוצתי לחוויית המוזיקה של הקיץ!

הזוכֶה או הזוכָה יוכלו לבחור קבוצה הכוללת עד 19 איש נוספים שיצטרפו אליהם. הם יכולים להיות בני משפחה, חברים, חברות או כל מי שהזוכים ירצו לצרף אליהם לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת.

לפרטים ולהשתתפות באתגר חייגו והיכנסו לקצב: 5074*

שימו לב, האתגר המוזיקלי מתקיים בין התאריכים ט"ו בתמוז 14/7/22 עד כ"ט בתמוז 28/7/22. מתחם coke מיוזיק יפעל בין התאריכים י"ח באב 15/8/22 עד כ"א באב 18/8/22.

הפעילות בכפוף לתקנון, ההשתתפות בפעילות מגיל 16.

קוקה קולה מבצע קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד