ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אל דאגה

המדריך המלא למציאת המזוודה בנתב"ג

נוסעים מתוסכלים שהבינו שאם הם לא יזמו מהלך אף אחד לא יחזיר להם את המזוודה האבודה, החליטו לקחת את העניינים ופתחו קבוצה בפייסבוק, שם שיתפו מניסיונם איך מאתרים את המזוודה האבודה

המדריך המלא למציאת המזוודה בנתב"ג
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

כך תאתרו את המזוודה. משימת איתור המזוודות האבודות בנתב"ג לא מפסיקה לרדת מהכותרות, וזאת במקביל לדיווחים בלתי פוסקים של אזרחים שלא קיבלו את הכבודה בסיום הטיסה.

נוסעים מתוסכלים שהבינו שאם הם לא יזמו מהלך אף אחד לא יחזיר להם את המזוודה האבודה, החליטו לקחת את העניינים ופתחו קבוצה בפייסבוק אליה הצטרפו מאות אנשים, כשהמטרה היא אחת - משימת "אתר את הכבודה."

אחת מהן היא קרן קרמר ששיתפה מניסיונה ל'חדשות 12' את "המדריך המקיף למחפשי מזוודות אבודות", כלשונה.

"נכנסים לנתב"ג, לאולם קבלת נוסעים. אפשר לגשת לחלון של איתור כבודה, מצד שמאל, אבל מעבר לתסכול לא המון ייצא מזה. אם בטעות המזוודה בארץ ותוייגה במערכות, זה אולי יקפוץ במערכת. בתקווה. אם היא לא קופצת, זה לא אומר שהיא לא שם. רק שלא תייגו אותה בארץ. מסתבר שזה קורה המון", מספרת קרמר.

"משם ניגשים לחלון שכתוב עליו הנפקת רישיון. מגישים תעודות מזהות, מסבירים למה אתם שם, קצת מתלוצצים עם הבחור המיואש שעובד שם ומקבלים פתק קטן. עם הפתק ועם התעודות המזהות, ניגשים צעד אחד שמאלה, לאיזור של כניסת עובדים. צריך לעבור דרך גלאי מתכות, ואם המסוע עובד, מניחים עליו את הדברים מהכיסים. אם לא, אז מוציאים את הכל, ואחרי הגלאי מחזירים שוב". 

קרמר ממשיכה לשתף: "בתוך האולם... כאוס. יש חמישה אזורים של מזוודות: בין כל זוג מסועים יש שני טורים של מזוודות. בקצה הרחוק, יש שני איזורים של כבודה חריגה, כביכול. בצד הכי ימני, בקצה הרחוק, יש עוד אוסף של ארגזים, תיקים, מזוודות. בצד הכי שמאלי, יש את דוכני ה-lost and found שם יש עוד מזוודות, גם בחוץ וגם בתוך המשרד".

בנוסף אומרת קרמר, "יש את הגביע הקדוש - בקצה של מסוע 6, שמאלה. תעקבו אחרי הריח. זה מה שמצורף בתמונות. מאות מאות מזוודות. כל גודל, צבע, סוג שאתם יכולים לדמיין. נוזלים מטפטפים. חתולים ישנים עליהן. ומה לא". משתפת קרמר את תחושותיה.

עוד ציינה כי "שמועות אומרות שיש עוד חדר אחרי מסוע 10, ושמועות נוספות אומרות שיש איזורים שלמים שלהם נדרש ליווי". 

לסיום מבקשת קרמר: "אם אתם מגיעים, עשו טובה וצלמו תגיות של מזוודות ותשלחו הודעות. 

ולנו נותר לקוות, שבטיסה הבאה תספיק לכם מזוודת טרולי שתעלה איתכם במטוס, דבר שיחסוך לכם עוגמת נפש מיותרת, ושיטוטים אחרי מזוודות נעלמות.

שדה התעופה מזוודות טיסות נתב"ג נתב"ג בן גוריון כבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד