כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הבת איוונקה אבלה

רעייתו לשעבר של הנשיא טראמפ הלכה לעולמה

איוונה טראמפ, אשתו לשעבר של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הלכה לעולמה בגיל 73. "אמא שלנו הייתה אישה מדהימה - כוח בעסקים ברמה עולמית, יופי קורן, אמא וחברה אכפתית", כך מסרה משפחת טראמפ בהצהרה

רעייתו לשעבר של הנשיא טראמפ הלכה לעולמה
דונלד ג'ון טראמפ ג'וניור / דונלד טראמפ צילום: ויקיפדיה/אמיר לוי, פלאש 90

איוונה טראמפ, אשתו לשעבר של נשיא ארה"ב ה-45 דונלד טראמפ, הלכה לעולמה בגיל 73. היא הותירה אחריה שלושה ילדים: דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק טראמפ.

איוונה טראמפ הייתה אשתו הראשונה של דונלד טראמפ. היא גדלה תחת שלטון קומוניסטי בצ'כוסלובקיה לשעבר, נישאה לדונלד טראמפ ב-1977 והתגרשה ממנו בשנת 1992.

"אמא שלנו הייתה אישה מדהימה, כוח בעסקים, ברמה עולמית, יופי קורן, אמא וחברה אכפתית", מסרה משפחת טראמפ בהצהרה. "איוונה טראמפ הייתה שורדת, היא ברחה מקומוניזם ואימצה את המדינה הזו. היא לימדה את ילדיה על חוצפה וקשיחות, חמלה ונחישות", מסרה המשפחה. "היא תחסר מאוד לשלושת ילדיה ועשרת נכדיה".

פרמדיקים במנהטן, הגיבו לקריאה על דום לב ומצאו אותה בדירה באפר איסט סייד שבה התגוררה, קצת אחרי 12:30 בצהריים היום.

בהצהרה ברשת החברתית שלו, כתב בעלה לשעבר דונלד טראמפ דברי הספד קצרים: "אישה נפלאה, יפה ומדהימה, שניהלה חיים נהדרים ומעוררי השראה, הגאווה והשמחה שלה היו שלושת ילדיה, דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק", כתב. "היא הייתה כל כך גאה בהם, כמו שכולנו היינו כל כך גאים בה".

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ משפחת טראמפ אריק טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד