ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
דרמה בפארק הלאומי

צפו: פיל עבר החייאה על ידי גבר שקפץ עליו למעלה ולמטה

מי פילל: צוות של וטרינרים בפארק הלאומי בתיאלנד, יחד עם מתנדבים, נאלצו לבצע החייאה בפילה גדולה בזמן שהתינוק, הפילון הקטן שלה, צווח בעצבנות. כוחות ההצלה השתמשו במנוף כדי להרים את האם, אך לאחר מכן היא התעלפה, ככל הנראה בגלל לחץ | צפו באנשי צוות הפארק קופצים מעלה ומטה על גופת הפילה, בניסיון לבצע החייאה 

צפו: פיל עבר החייאה על ידי גבר שקפץ עליו למעלה ולמטה
החייאת הפילה צילום: צילום מסך

תקרית לא שגרתית בתאילנד, צוות חילץ בהצלחה פיל תינוק שנפל לבור ביוב עם אמו ביום רביעי בפארק הלאומי קאו יאי במחוז נאקון נאוק במרכז תאילנד. הפילון בן השנה נפל לבור ניקוז והאם סירבה לעזוב אותו, ושמרה על תינוקה בזמן שהפיל הצעיר תקוע בבור, כך אישרו פקידי הפארק לרויטרס.

כשהגיע צוות החילוץ, הם השתמשו בזריקות הרדמה כדי להכניע את האם הפילה התזזיתית, אך המהומה והבהלה הביאו לכך שהיא נפלה בעצמה לתוך הבור בו שהה הפילון. עם זאת, התרחיש אכן אפשר לתינוק לינוק מאמו, מה שהרגיע מעט את הפילון הקטן.

כוחות ההצלה השתמשו במנוף כדי להרים את האם, אך לאחר מכן היא התעלפה ואיבדה את נשימתה, ככל הנראה בגלל לחץ.

בתיעוד מהמקום נראים העובדים קופצים מעלה ומטה על גופתה של הפילה בניסיון לבצע החייאה ולהשיב את נשימתה של הפילה.

באותה עת, הפילון הקטן זעק וניסה להימלט בכוחות עצמו מהבור ולמהר אל אמו, אך נאבק והחליק בבוץ. חלק מהצוות המשיך במאמציו לחלץ האם, כשבמקביל הובא טרקטור כדי לפתוח נתיב מילוט עבור הפילון, כאשר מיד עם פילוס הדרך הפיל הצעיר מיהר לצד אימו ששכבה מחוסרת הכרה.

כאשר מאמצי החילוץ וההחייאה הושלמו, הפיל האם קמה כדי לחבק את בנה הפילון, בזמן שהצוות מיהר לעזוב את המקום, כדי לאפשר לאם ולבנה לחזור לטבע בשלום.

פיל תאילנד טבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד