כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עדיין יושב על הגדר

זה מה שהציעו גנץ וסער לגדי אייזנקוט

הרמטכ"ל לשעבר ממשיך למתוח אותנו ואין לדעת עד מתי הסאגה תימשך. בינתיים נודע כי סער הניח אתמול בפגישתו עם אייזנקוט שורת הטבות מפתות בכדי שיאות להצטרף לאיחוד שלו עם בני גנץ

זה מה שהציעו גנץ וסער לגדי אייזנקוט
סער וגנץ/גדי אייזנקוט צילום: אוליביה פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

כפי שדווח אמש (חמישי) יו"ר תקווה חדשה שר המשפטים גדעון סער נפגש אתמול עם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט בכדי לשכנעו להצטרף לאיחוד 'כחול לבן - התקווה החדשה' שבראשו עומד שר הביטחון בני גנץ.

מאז נודעו פרטים חדשים. לפי הדיווח ב'כאן 11', סער שוחח עם גנץ לפני פגישתו עם אייזנקוט כדי לתאם עמדות. לפי הדיווח הצעתם של השניים לאייזנקוט היא להיות שותף בקבלת ההחלטות - מעין הנהגה משולשת וכן הבטחה לתפקיד שר הביטחון אם גנץ ירכיב את הממשלה. כמו כן יוכל להביא שניים מאנשיו לרשימה. 

בדיווחים קודמים צוין כי אייזנקוט מבקש להביא עמו לכל קונסטלציה שלא תהיה את חברו הקרוב ומי שהיה דובר צה"ל בתקופת כהונתו - תא"ל רונן מנליס שדרך אגב גם מתחזק קשר מצוין עם המגזר החרדי בהיותו פרויקטור הקורונה של עיריית בני ברק בראשית ימי המגיפה וסייע לעיר להתמודד עם מצב החירום.

יצוין כי עד כה איחוד 'כחול לבן - התקווה החדשה' לא מניב תוצאות מרנינות בסקרים עבור גנץ וסער, לפחות לא כפי שהשניים ציפו, גם בסקרים שבהם נבדקה אפשרות הצטרפותו של אייזנקוט לא הביאה בשורה מיוחדת.

גדעון סער בני גנץ גדי אייזנקוט בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד