י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סטמפורד היל: בית הספר לבנות נקנס ב-6,000 פאונד

בית הספר לבנות "בנות ירושלים" בשכונת סטמפורד היל בלונדון, ייאלץ להתפנות מהמבנה בו הוא נמצא - המיועד למגורים בלבד • נקנס בסכום של 6,000 לירות שטרלינג

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

בית הספר לבנות "בנות ירושלים" בשכונת סטמפורד היל בלונדון, נקנס בסכום של 6,000 לירות שטרלינג בשל גרימת רעש ושימוש בלתי חוקי במבנה וייאלץ להתפנות מהמבנה בו הוא ממוקם.

ה'דיילי מייל' מדווח כי בביקורת שערכה העיריה בבית הספר, התברר כי בית הספר משתמש בדירות מגורים לצורך כיתות לימוד , דבר האסור על פי החוק.

עוד התברר כי הנהלת בית הספר פנתה מספר פעמים בעבר לעיריה ובקשה להסב את ייעוד הבנין, מבית מגורים לבית ספר, אך בקשתה מעולם לא אושרה.

במשפט שנערך השבוע אמר השופט סטפן דרסן כי הוא מבין את מצוקת הדיור של מאה ועשרים התלמידות שלומדות בצפיפות בבית הספר אבל זו לא עילה מספקת להפרת חוק.

הוא הטיל קנס של ששת אלפים לירות שטרלינג והורה לבית הספר לפנות את הבנין או לחילופין לדאוג לאישור הסבת בניין המגורים לבית ספר.

מקור בהנהלת בית הספר אמר כי בית הספר מנסה כבר מזה שנים להביא לאישור המבנה אך ללא הצלחה, וכי מדובר בהלשנה של שכנים נכרים: "אנחנו עכשיו בבעיה כי הלימודים מתחילים בעוד שבועיים", אמר, "ניאלץ להגיש ערעור על פסק הדין או לחילופין לחפש מבנה אחר, דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי בזמן הקצר שנותר עד תחילת שנת הלימודים".
סטפורד היל מבנה קנס עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד