כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הידרדרות חמורה במצבו

שבת היא מלזעוק: תפילות בציבור החרדי לרפואת גאב"ד 'העדה'

דאגה בריכוזים החרדיים בעקבות החמרה במצבו של גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס שאושפז שוב בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים וזקוק לרחמי שמים מרובים | בעדה החרדית קוראים לקרוע שערי שמים בתפילות לרפואתו השלימה של רבי יצחק טוביה בן ריקל לרפו"ש 

שבת היא מלזעוק: תפילות בציבור החרדי לרפואת גאב"ד 'העדה'
חתונת נין הגאב"ד הגרי"ט וייס צילום: דוד ארזני

דאגה ברחוב החרדי, בעקבות מצבו הבריאותי של גאב"ד 'העדה החרדית' בירושלים הגאון רבי יצחק טוביה בן ריקל וייס שליט"א השרוי במצב קשה מאוד.

כזכור בתקופה האחרונ אושפז הגאב"ד בבית החולים לאחר דלקת קשה, ולאחר מכן שוחרר לדירת חופשה בה שהה בימים אלו ברחוב יפו פינת הטורים בירושלים, בחסדי שמים בתקופה אחרונה המצב החל להשתפר לטובה, אלא שבימים האחרונים חלה עוד פעם בדלקת קשה, מה שגורם לחולשה גדולה, והביא דאגה בקרב מקורביו למצבו של הרב שאושפז בצהרי יום שישי בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים. 

אתמול יצאו חברי בד"ץ 'העדה החרדית' עוד הפעם בקריאה להמשיך לקרוע שערי שמים לרפואתו של הרב.

במודעה תחת הכותרת 'לאפושי ברחמי', קהל הקודש מתבקש להמשיך לעורר רחמי שמיים מרובים לרפואתו והחלמתו המהירה של רבינו הגדול מרא דארעא קדישא רבם ומאורם של ישראל, כש"ת מרן רבינו יצחק טוביה בן ריקל, חברי הבד"ץ גם ביקשו ממוסדות התורה לערוך תפילות מיוחדות לרפואתו של הרב.

היום ערב שבת קודש מתפרסם עוד הפעם מודעה בשם מקורבי הגאב"ד בו מבקשים מהציבור החרדי להקדיש את השבת לרפואתו של הרב, וקוראים להרבות בתפילה, וכן מהנשים לקבל שבת יותר מוקדם מהרגיל, וכן להתפלל בעת הדלקת הנרות לרפואתו של הרב.

כמו כן נפתח קו מיוחד לתהילים, בו לוקחים חלק אלפים באמירת תהילים לרפואתו של הרב, וכן אמירת שיר השירים ביום השבת לרפואות של הרב.

רבי יצחק טוביה וייס גאבד העדה החרדית החמרה לקיים בנו חכמי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד