י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אין שום אחיזה במציאות"

דקות לשבת: גפני ודרעי התעמתו סביב היום שאחרי הבחירות

עימות פנים חרדי התגלע סמוך לכניסת שבת בעקבות ראיון טלוויזיוני שהעניק יו"ר ש"ס אריה דרעי ובו נשאל בין הייתר באשר לאפשרות שנתניהו לא ישיג 61 בבחירות. דרעי התבטא ואמר ש"גפני לא מייצג את היהדות החרדית". בלשכת גפני תקפו ודרעי נאלץ להתגונן ולהבהיר את דבריו

דקות לשבת: גפני ודרעי התעמתו סביב היום שאחרי הבחירות
משה גפני ואריה דרעי צילום: פלאש 90

עימות חרדי דקות לשבת, אריה דרעי ומשה גפני התעמתו סביב שאלת היום שאחרי הבחירות, כיצד ינהגו באם בנימין נתניהו לא יצליח להקים ממשלה, האם יצטרפו לממשלה אחרת או ימשיכו לדבוק בו.

בראיון שהעניק דקות לכניסת השבת, נשאל יו"ר ש"ס אריה דרעי על עמדתו של יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני כי ינסה להקים ממשלה אחרת ואמר: "גפני לא מייצג את היהודית החרדית אלא חלק מיהדות התורה שזה נציגי דגל התורה".

דרעי הסביר כי יש רק שני תרחישים בבחירות הללו, או ממשלה בראשות נתניהו שתביא רוב של 61 או ממשלה בראשות יאיר לפיד לצד סיעות הקואליציה כיום ובשיתוף נציגי הרשימה המשותפת.

דבריו של דרעי כי 'גפני לא יכול לדבר בשם הציבור החרדי' עוררו עימות בין גפני לדרעי. בלשכת גפני תקפו ואמרו: "אין שום קריצה של גפני ללפיד וגנץ. אנחנו הולכים עם הליכוד ועם נתניהו. לרמיזות של דרעי בעניין - אין שום אחיזה במציאות".

בלשכת אריה דרעי מיהרו להתגונן והבהירו: "יו"ר ש"ס אריה דרעי, לא אמר ולו ברמז שגפני יקים ממשלה עם גנץ ולפיד. אדרבה, יו"ר ש"ס דרעי בכל ראיונותיו האחרונים, נאלץ לענות על שאלות העיתונאים, באשר למעשיו ואמירותיו של משה גפני".

"בעקבות זאת", הוסיפו בלשכת דרעי ומסרו "יו"ר ש"ס דרעי הבהיר, כי ש"ס והחרדים יתמכו אך ורק לראשות הממשלה בנתניהו. אנו שמחים שסוף סוף יצאה הודעה ברורה מטעמו של גפני, שהם הולכים עם הליכוד ונתניהו".

משה גפני נתניהו והחרדים בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד