כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הפתרון המושלם לקבלת SMS

גופים שונים לא תמיד לוקחים בחשבון שיש ציבור גדול, שאין לו אפשרות לקבל הודעות SMS למכשיר הטלפון הנייד שלהם כדי לבצע אימות • לפני כשנתיים, אתר הסמסים, sms4free, החליט להרים את הכפפה ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד. מכיוון שרוב גולשי האתר באים מהמגזר החרדי, הם ראו זאת כשליחות אישית, פשוט לספק פתרון קל, זמין ומהיר לקהל הציבור החרדי

הפתרון המושלם לקבלת SMS
מערכת sms לעסקים צילום: pixabay

בשנים האחרונות, כמעט כל מוסד שלטון, רשמי או ציבורי בישראל (כמו בנק, קופת חולים, ועוד) מאפשר כניסה לחשבון האישי רק באמצעות הזדהות על ידי קוד אימות. קוד הנשלח בהודעת SMS. מטרת פעולת האימות, היא לוודא שבעל החשבון הוא זה שגם נכנס לצפות במידע האישי ולבצע פעולות. שלב האימות נועד בעצם להגן עליכם מפני מתחזים.

למרבה הצער, אותם גופים לא תמיד לוקחים בחשבון שיש ציבור גדול, שאין לו אפשרות לקבל הודעות SMS למכשיר הטלפון הנייד שלהם כד לבצע אימות. מי שבמיוחד נפגע מכך הוא קהל הציבור החרדי, המשתמש במכשירי טלפון כשרים.

הציבור החרדי מתמודד בכל יום עם בעיה זו ומרבית הגופים לא מאפשרים תהליך הזדהות חלופי, שיהווה פתרון לקבלת קוד באמצעות הודעת סמס.

לפני כשנתיים, אתר הסמסים, sms4free, החליט להרים את הכפפה ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד. מכיוון שרוב גולשי האתר באים מהמגזר החרדי, הם ראו זאת כשליחות אישית, פשוט לספק פתרון קל, זמין ומהיר לקהל הציבור החרדי.

האתר הקים את שירות המספר הוירטואלי, שירות מאפשר לכל אחד, לשכור בקלות רבה, מספר טלפון סלולרי ישראלי, המאפשר קבלת הודעות SMS.

שירות קבלת הודעות SMS לאימות, מאפשר לקבל את הקודים לאימות באופן מיידית, בתוך שניות, אל תיבת האי מייל או אל חשבון הלקוח באתר.

אז איך בעצם השירות הגאוני והפשוט הזה עובד?

  1. נרשמים לאתר co.il – תהליך ההרשמה קצר מאד וגם בחינם.

  2. קיימת באתר אפשרות לשכור מספר וירטואלי ולבחור באחת משתי חבילות:

  • חבילה בסיסית - מאפשרת לכם לקבל הודעות SMS אל האזור האישי שלכם באתר שלנו.

  • חבילה מתקדמת - מאפשרת קבלת הודעות SMS אל האזור האישי שלכם באתר וגם לקבל אותם ישירות אל תיבת המייל שלכם.

המחירים שווים לכל נפש ותוכלו למצוא אותם באתר. השירות ללא התחייבות וניתן בכל שלב לבטל את ההרשמה.

להרשמה היכנסו אל sms4free.co.il.

שירות הלקוחות של האתר פעיל ברוב שעות היום וישמח לענות לכם על כל שאלה. אתם מוזמנים להתקשר גם לפני שתפתחו חשבון במידה ויש לכם שאלות. מספר הטלפון של שירות הלקוחות הוא: 072-256-9090.

פרטים נוספים אודות אתר הסמסים: sms4free.co.il

זהו אתר ותיק מאוד הפועל כ-10 שנים בישראל. מערכת האתר מאובטחת ואמינה מאד. צוות שירות הלקוחות שלו זמין בטלפון בימים ראשון עד חמישי 8:00 עד 18:00 - ובאימייל גם בשעות הערב והלילה.

המספרים הווירטואליים שאתם רוכשים הם מספרי טלפון עם קידומת ישראלית, כאלו המאפשרים לקבל את הודעות ה-SMS מכל גוף השולח קודים לאימות. ההודעות מגיעות במהירות - גם לאזור האישי שלכם בחשבון שפתחתם באתר וגם אל תיבת המייל שלכם (במידה ובחרתם בחבילה המתקדמת).

את ההודעות שלכם באתר, תוכלו לקרוא בתיבת ההודעות הנכנסות שלכם באתר.

במערכת sms4free.co.il קיימת גם אפשרות פופולארית מאד, לשליחת הודעות SMS, במחירים הכי זולים בארץ. ניתן לשלוח הודעות לפרסום העסק שלכם או לכל מטרה אחרת.

אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם מהשירותים היעילים של האתר - להירשם בחינם! ולהצליח סוף סוף לקבל ולשלוח הודעות SMS.

חברת SMS

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד