כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הסתבך כהוגן

נגמר לו הדלק: טייס שיכור נחת באמצע הכביש

טייס שיכור נעצר לאחר שהטיס את המטוס הקל שלו מפלורידה למיזורי וביצע איתו אירוע חירום כשהנחית אותו בכביש הבין-מדינתי לאחר שנגמר לו הדלק. הטייס השיכור טס מפלורידה לשדה התעופה במרכז העיר קנזס סיטי כשנגמר לו הדלק בסביבות השעה 2:45 לפנות בוקר

נחיתת חירום: אילוסטרציה
נחיתת חירום: אילוסטרציה צילום: צילום מסך

טייס שיכור נעצר לאחר שהטיס את המטוס הקל שלו מפלורידה למיזורי ונחת בכביש הבין-מדינתי. ג'ון טי סיסינג, בן 35 מכפר פריירי, קנזס, הנחית מטוס קטן בסביבות השעה 2:45 לפנות בוקר ביום שישי. סיירת הכביש המהיר של מדינת מיזורי (MSHP) מסרה כי היא מאמינה שהמטוס נסע לכיוון נמל התעופה וילר דאונטאון בקנזס סיטי, לטייס נגמר לו הדלק והוא נאלץ לבצע נחיתת חירום בכביש המהיר. כך דווחה התקשורת המקומית.

סיסינג היה הנוסע היחיד על סיפון המטוס והוא נפצע קל. המטוס שלח אותי רדיו לפני הנחיתה והייתה לו התנגשות קטנה עם מעקה בטיחות, אך לא נפגעו מכוניות. שוטרים מצאו את האיש שיכור ועצרו אותו במקום. הוא נעצר בחשד לפעילות רשלנית, החזקת חומר לא חוקי, החזקת נשק חם, החזקת מריחואנה והחזקת אביזרי סמים. הוא נלקח לבית חולים מקומי לקבלת טיפול.

לאיש בן 35 היה תעודת טייס סטודנט, שהונפקה בינואר 2020, אך הוא לא הורשה להעלות נוסעים. לצוותי הכביש נדרשו כשלוש שעות לפנות את ההתנגשות ולגרור את המטוס מהכביש המהיר. על פי רישומים ציבוריים, לטייס היו כמה בעיות עם רשויות החוק בגין עבירות תנועה, כולל נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה ללא רישיון תקף בשנת 2017.

טייס חיל האוויר שיכור נחיתת חירום ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד