כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בנימין vs בנימין

ידיח את נתניהו? האיש שמתמודד על ראשות הליכוד

בעוד נתניהו שוהה בלונדון ללא דאגות מאחר ומקומו מובטח כיו"ר תנועת הליכוד, הפתיע הבוקר חבר מרכז ליכוד שהודיע על התמודדות מולו על ראשות הליכוד • האם ייעשה את הבלתי ייאמן

ידיח את נתניהו? האיש שמתמודד על ראשות הליכוד
פריימריז בליכוד צילום: פלאש 90

אחרי שמתמודדי העבר מול בנימין נתניהו לראשות הליכוד נכוו ברותחים והתבזו בתוצאה של נוקאאוט מצידו של המנהיג הבלתי מעורער ואחרי שנראה היה כי נתניהו הוא מועמד יחיד בפריימריז הנוכחיים, הבוקר (ראשון) הפתיע חבר מרכז הליכוד עם הודעה כי הוא מתמודד לראשות הליכוד מול נתניהו.

מדובר באדם העונה לשם בנימין גואטה, בן 46, תושב ראשון לציון שהגיש הבוקר טופס מועמדות לאחר שהשיג לפי התקנון עשרת אלפים שקלים.

הטופס • מתוך הטוויטר של העיתונאי בן כספית.

לפי ההערכות מדובר אולי במועמד קש שהציבו מול נתניהו יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ ויו"ר המזכירות ח"כ ישראל כץ כדי לגרום לנתניהו להתבזות ולאלץ אותו לנהל קמפיין גם בעצמו וזאת שעות לאחר שניצח בבית הדין של הליכוד שהכריע כי מי שיבחרו את נציגי המחוזות לרשימת הליכוד לכנסת יהיו המתפקדים המונים 118 אלף איש ולא חברי מרכז הליכוד המונים 3,700 חברים.

הפסיקה מהווה מכה קשה לחברי הכנסת כץ שיש להם כוח רב במרכז הליכוד וקיוו לקדם מועמדים מטעמם במחוזות דבר שנתניהו לא אהב מכיוון שיש בין המועמדים אישים שאינם תורמים לתדמיתה של תנועת הליכוד, חלקם בעלי עבר פלילי.

כך או כך, נתניהו שוהה כעת בלונדון וצפוי לשוב ביום שלישי. באם המועמד בנימין גואטה לא יסיר את מועמדותו, הרי שנתניהו ייאלץ להתבזות ולנהל קמפיין לראשות הליכוד מול מועמד זוטר עד לפריימריז בעוד שבועיים וחצי - ו' מנחם אב.

בנימין נתניהו בנימין גואטה פריימריז לראשות הליכוד פריימריז בליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד