י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הח"כ הרפורמי עקץ

צום יז' בתמוז: מירי רגב טעתה והותקפה

חברת הכנסת מהליכוד, מירי רגב, צייצה הבוקר על צום י"ז בתמוז, והמשמעות שלו אלינו כיום, אלא שהיא טעתה באשר לסיבת הצום | רגב הותקפה ברשתות החברתיות והח"כ הרפורמי גלעד קריב ניצל את הטעות בכדי לטעון כי רגב מפיצה שנאת חינם

צום יז' בתמוז: מירי רגב טעתה והותקפה
גלעד קריב צילום: Olivier FItoussi/Flash90

חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד פרסמה היום (ראשון) ציוץ בו התייחסה לצום י"ז בתמוז: "היום י"ז בתמוז, יום צום לזכר המצור על ירושלים", כתבה רגב. "המצור על ירושלים לא נגמר אף פעם, יש המאיימים עליה מבית ורוצים לפגוע בכותל ובקדושתו. ויש המאיימים עליה מבחוץ, אויבנו המנסים להשמיד אותנו. נמשיך בעז"ה להגן על ירושלים בירתנו המאוחדת והנצחית לעד".

 

הציוץ שטעה באשר לסיבת הצום, עורר סערה ברשת. רבים מהגולשים ביקשו לתקן אותה, צום י"ז בתמוז מציין את היום בו הובקעה חומת ירושלים ויום הצום לזכר המצור הוא י' בטבת כתבו הגולשים.

חבר הכנסת הרפורמי גלעד קריב (העבודה) תקף אותה וכתב: "מירי יקרה. התענית היום היא לזכר הבקעת חומות העיר. הטלת המצור מצוינת בתענית י' בטבת. אולי אם תתעסקי פחות בהסתה פופוליסטית (זוכרת שהצבעת בעד מתווה הכותל ?!?) יהיה לך יותר זמן לעסוק בלקחי החורבן האמיתיים - הסכנה משלטון מושחת ויהיר (בית ראשון) וקנאות שורפת כל ושנאת חינם (בית שני)". הגולשים שאלו באותה הזדמנות את קריב איזו קדושה יש בכותל המערבי והאם באמונתו הרפורמית הוא בכלל מייחל לבניית בית המקדש השלישי.

 

מירי רגב צום יז תמוז גלעד קריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד