י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סקירה מיוחדת

יו"ר מזור הרב שמעון רגובי סייר ב'צבר רפואה' ושיבח את הפעילות הענפה

סקירה מיוחדת העניקו יו"ר ונשיא 'צבר רפואה' ד"ר איתמר עופר והמשנה לנשיא גדי לוי שהציגו בפני הרב רגובי את מחלקות אשפוז הבית של 'צבר רפואה', תוך מתן התייחסות לעליה גם באשפוז בית בקורונה

יו"ר מזור הרב שמעון רגובי סייר ב'צבר רפואה' ושיבח את הפעילות הענפה
ביקור של יו"ר מזר צילום: יח"צ

ביקור מיוחד קיים בצבר רפואה היועץ הרפואי הנודע הרב שמעון רגובי יו"ר 'מזור' שביקש להתרשם מקרוב אחר הפתרונות הרבים אותם מעניקים בצבר רפואה לטובת אשפוז ביתי ושירותי שיקום.

יו"ר ונשיא צבר רפואה ד"ר איתמר עופר והמשנה לנשיא גדי לוי הציגו בפני הרב רגובי את המחלקות של 'צבר רפואה', תוך מתן התייחסות גם לפעילות בזמן הקורונה, כאשר כל השירותים ניתנים למטופלים במימון מלא של כל קופות החולים.

הביקור הוקדש למחלקות אשפוז הבית של צבר רפואה, הפועלת מתוך אמונה שעתיד הרפואה טמון בחיזוק השירותים הניתנים בבית ובקהילה. מדובר במגמה כלל עולמית המשקפת את ההבנה שהמקום הנכון והטבעי לטיפול באדם החולה הוא בסביבתו הטבעית, תוך מתן ליווי וגיבוי רפואי ומקצועי 24/7 . ההנחה היא, שברוב המקרים אדם ירגיש הכי טוב והכי בטוח בביתו שלו. אשפוז בבית עדיף על פני אשפוז מוסדי בשל הירידה המשמעותית בסיכון להדבקות ממחלות, שמירה על הרצף הטיפולי בין בית החולים לבית החולה ושמירה על שיגרת חיים תקינה עבור החולה ושאר בני המשפחה.

שירותי הרפואה של 'צבר רפואה' מוענקים כשבע עשרה שנה, ובהם גם בקרב מטופלים מקרב המגזר החרדי, כשהשירות ממומן ע"י קופות החולים.

 'צבר רפואה' מקיימת שיתוף פעולה עם רבנים ובהם מוקד ה.ר.ב שבנשיאות הגרמ"ש קליין, ופועלים על מנת להתאים את הפעילות בהתאם לרוח ההלכה.

ארגון 'מזור' הוקם ע"י הרב שמעון רגובי – יועץ רפואי ותיק, ומתמקד ביעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי.  מערך הפניות של הארגון מעניק מענה לפניות רבות המגיעות מידי יום, באמצעות מערכת משוכללת ויעילה ללא המתנה רבה בטלפון. הייעוץ מותאם אישית לכל פונה, תוך לקיחת מכלול הנתונים ובדיקת כל האפשרויות והאמצעים על מנת לתת לפונה את התשובה המקצועית ביותר. הייעוץ, הליווי והמידע ניתנים במקצועיות תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ובאנשי מידענות רפואית.

צבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד