י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת פתיחת שלושה סניפים חדשים בכירי מכבי שירותי בריאות בבית שמש ביקרו בבתי הרבנים ברמה ד'

מכבי מוסיפה להתרחב בבית שמש ומתעתדת לפתוח בקרוב שלושה סניפים חדשים ברמה ד' בעיר. כחלק מתנופת ההתרחבות בעיר, ובעיקר בשכונה זו, הגיעו בכירי מכבי בבית שמש לביקור בביתם של רבני השכונה לעצה וברכה. מנהל מרחב בית שמש, מר תמיר אלמקייס: "אנו מחויבים להעניק לחברים שלנו את השירות הטוב ביותר, הנגיש ביותר והמותאם לאורח חייו".

לקראת פתיחת שלושה סניפים חדשים בכירי מכבי שירותי בריאות בבית שמש ביקרו  בבתי הרבנים ברמה ד'
ביקור רבנים מכבי בית שמש צילום: יח"צ

שבועות ספורים לפני פתיחת הסניף החדש והמפואר של מכבי שירותי בריאות ברמה ד', אשר ממוקם במרכז שדרות האמוראים בשכונה, עלו בכירי מכבי בבית שמש לביקור בבתי רבני השכונה על מנת להיוועץ בצרכים ההלכתיים הייחודיים שכדאי לתת עליהם דגש בשירותים הרפואיים שיינתנו לתושבי השכונה.

השתתפו בביקור מנהל המרחב מר תמיר אלמקייס, מנהל בתי רופאים בעיר ר' יצחק קלוגמן, ר' נתן ויספיש מעסקני הרפואה בשכונה, וכן אישים נוספים. את הביקור פתחו בכירי מכבי אצל המרא דאתרא בשכונת רמה ד'2, הרה"ג רבי חיים יהודה רובינשטיין שליט"א, אשר שיבח מאוד את הנהלת מכבי על ההתחשבות והרגישות לכל הצרכים של הציבור החרדי לכל פרטיהם. המרא דאתרא ציין בדבריו שהוא יודע זאת הן אישית והן ממה שמגיע לידיעתו מתוקף תפקידו כמורה הוראה, ואף הפליג בגודל השליחות בנתינת שירותים מעין אלו הנעשים ברצון, באכפתיות ורגישות.

בפגישה נידונו נושאים הלכתיים הנדרשים בשירותי רפואה, כשהמרא דאתרא מרחיב ומשתף מנסיונו הרב והיכרותו עם תושבי השכונה. בנוסף, שיבח המרא דאתרא את נציג השכונה ברמה ד', ר' נתן ויספיש, אשר ידוע בפעילותו בשכונה ובפעילותו המסורה על מנת לספק לתושבי השכונה את השירות והמענה הטובים ביותר.

לאחר מכן ביקרו נציגי מכבי בבית ההוראה של הרה"ג רבי יצחק בראנדסדורפר שליט"א, שרבים מבני השכונה צובאים על פתחו להיוועץ בענייני הלכה. הרב שליט"א העלה מספר נושאים הלכתיים חשובים הנוגעים כמעט לכל בית ושצריך לתת עליהם את הדעת במסגרת השירותים הרפואיים. כמו"כ, הרב בירך בחום את כל משתתפי הביקור שתשרה הברכה במעשי ידיהם, ואף העניק למנהל המרחב מר תמיר אלמקייס את ספרו 'וישב יצחק' עם הקדשה בכתב ידו.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, "מכבי מובילה מהפך בעיר בית שמש כחלק מתוכנית אסטרטגית רחבת היקף, ששמה את צרכי החברים ובריאותם במרכז. במהלך השנתיים האחרונות הושקעו משאבים רבים, נפתחו מרכזים רפואיים חדשים, נוספו רופאים מומחים ואנו עומדים בפני פתיחת מרכזים רפואיים חדשניים ומתקדמים. אנו שמחים שמכבי נמצאת במגמת צמיחה בעיר בית שמש ומספר גדול מקרב תושבי העיר בחרו בנו כארגון הבריאות המוביל בישראל. השילוב בין סטנדרטים של מצוינות בשירות, יחד עם מקצועיות ופריסה רחבה של שירותים, מייצר שירות רפואי איכותי, עדכני ומותאם אישית עבור החברים שלנו כאן בבית שמש".

מנהל מרחב בית שמש, מר תמיר אלמקייס: "מכבי נערכת בימים אלו לפתיחת שלושה מרפאות ברמה ד' המתפתחת בצעדי ענק. אנו מחויבים להעניק לחברים את השירות הטוב ביותר, הנגיש ביותר והמותאם לאורח חייו. אני רואה חשיבות רבה בביקורים מעין אלה שמטרתם להעמיק את הקשר עם הקהילה על מנת שנמשיך לתת את השירות הטוב והמותאם ביותר בשכונה לטובת החברים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד