י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסרב לשוחח איתו

בן גביר מאיים: גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ׳

פיצול נוסף בגוש הימין? המחלוקת בין חה"כ בן גביר ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' - מתלהטת | בן גביר מחריף את הטון ומאיים על ריצה נפרדת 

בן גביר מאיים: גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ׳
איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90

106 יום לבחירות ונראה כי צפוי פיצול נוסף בימין שיסכן את ניצחון גוש הימין, כאשר יו"ר עוצמה יהודית מאיים להתמודד בנפרד מבצלאל סמוטריץ׳.

הרקע הוא דרישה לשנות את יחסי הכוחות בסיעת הציונות הדתית שמזנקת בסקרים, בעוד עוצמה יהודית מקבלת נציג בודד ברשימה, ולפיד הסקרים בן גביר מחזיק את הסיעה.

כך אתמול בסקר חדשות 13 עלה כי הציונות הדתית בראשות בן גביר זוכה ל 13 מנדטים לעומת 10 מנדטים של הסיעה בראשות בצלאל סמוטריץ׳

מנגד, סמוטריץ' מבקש להמתין עם הדיונים עד לאחר גיבוש הרשימה בפריימריז הפנימיים שעתידים להתקיים בעוד חמישה שבועות, אך בן גביר מבקש לסכם על ריצה משותפת כבר עכשיו.

הבוקר (שני) התייחס ח״כ בן גביר למגעים ולכך שח״כ בצלאל סמוטריץ׳ מסרב לשוחח איתו, "פניתי אליו ועד עכשיו לא נפגשנו. אני מוותר לו על המקום הראשון". תוך שהוא מוסיף ותוהה, "למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון? ככל שהזמן עובר גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ'. אני לא אחכה חודש וחצי עד הפריימריז במפלגת הציונות הדתית", איים בן גביר.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר פיצול בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד