כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הכבדה נוספת

'כוננות ספיגה': עלייה במחירי הטיטולים והנייר טואלט

חברת 'קימברלי קלארק' הודיעה כי היא מעלה מחירים של מרבית מוצרי לרשתות השיווק ה ב-5.5%-9.6% | מדובר במכה קשה בעיקר למשפחות עם ילדים קטנים | בין מותגי החברה: קלינקס, לילי, מולט, טיטולים, האגיס וניקול

'כוננות ספיגה': עלייה במחירי הטיטולים והנייר טואלט
מוצרי טואלטיקה. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90

עליית המחירים במשק מגיעה לכל הסקטורים. אחרי העלייה במחירי החשמל, המים, הלחם והחלב. חברת הטואלטיקה, קימברלי קלארק, הוציאה הבוקר (שני) מכתב לרשתות השיווק ובו הודיעה על עליית מחירים של בין 5.5% ל-9.6% במוצריה שתיכנס לתוקף מ-14 באוגוסט. בין המוצרים המתייקרים: נייר טואלט, חיתולים, מגבונים, היגיינה מוצרי טיפוח וניקיון הבית.

ההתייקרות מתכוננת להיכנס לתוקף בעוד כחודש, ב-14.8, כאשר בחברה תולים זאת באינפלציה שמאלצת אותם לשלם יותר על חומרי הגלם, כמו גם על עליות הובלה ויבוא כפועל יוצא של התייקרות הדלק.

במכתב ששלח טל רבן, מנכ״ל החברה, נכתב: "לאור העלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עליה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם של מוצריה (בפרט תאית לנייר, חומר ספיגה לחיתולים ועוד) החליטה החברה על עליית מחירים".

בחברה טענו כי הם סופגים ״ברצוננו להדגיש כי גם לאחר עדכון המחירים לקמעונאים החברה עדיין סופגת חלק משמעותי מהעלייה ממחירי התשומות שפורטו לעיל״.

 

נייר טואלט טיטולים עליית מחירים יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד