י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המאבק על הגבול הימי

לחץ על ארה"ב ללחוץ על ישראל להגיע להסכם

עיתון הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה מצטט הבוקר גורמים רשמיים במדינה שאומרים כי החל שלב של "הספירה לאחור" בסוגיית סימון הגבול הימי בין ישראל ללבנון: "חודש ספטמבר יהיה צומת דרכים"

לחץ על ארה"ב ללחוץ על ישראל להגיע להסכם
אסדת הגז צילום: צילום מסך

העיתון הלבנוני אל-אח'באר המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה, מצטט הבוקר (שני) גורמים רשמיים במדינה שאומרים כי החל שלב של "הספירה לאחור" בסוגיית סימון הגבול הימי בין ישראל ללבנון: "חודש ספטמבר יהיה צומת דרכים".

לדבריהם, התקבלו איתותים חיוביים בנוגע לכוונה של הצד הישראלי להגיע לפתרונות, אך על סמך ניסיון העבר, יש חוסר אמון וחשש מכך שיש רצון בצד הישראלי לנקוט סחבת. לפי העיתון, המתווך האמריקני הוכשטיין טרם עדכן את הצד הלבנוני מתי ישוב ללבנון, אך ישנה אפשרות שזה יקרה בשבועיים הקרובים, כך דווח ב'כאן חדשות'.

אתמול ראש העדה הנוצרית המארונית בלבנון, הפטריארך בשארה א-ראעי, שנמנה עם המחנה המתנגד לחיזבאללה, האיץ בארצות הברית להפעיל לחץ על ישראל כדי להשיג הסכם מהיר בין הצדדים.

לדבריו, "לבנון נתנה את המקסימום כדי להביא להצלחת המשא ומתן. על ארה"ב להכריע את הנושא עם ישראל כיוון שאין ללבנון יכולת לחכות עוד הרבה זמן בשביל להוציא את הנפט והגז".

גז לבנון גבול לבנון אסדת קידוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד