י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סערת ההתכתבות

דרעי: לפיד מייצר ספין עם מגיש תוכניות ילדים

ח"כ לשעבר אריה דרעי התייחס היום להתכתבות בין מנחם טוקר לראש ההמשלה יאיר לפיד ואמר כי מדובר בספין או ייאוש, אחרת לפיד לא היה ניגש ל"מגיש תוכניות לילדים" | בעבר השתמש דרעי בטוקר כאשר הצביע ש"ס וכתב "תהיו טוקרים"

דרעי: לפיד מייצר ספין עם מגיש תוכניות ילדים
מנחם טוקר צילום: Yaakov Naumi/FLASH90

יו"ר ש"ס וחבר הכנסת לשעבר, אריה דרעי, התראיין הבוקר (שני) לגלי צה"ל ונשאל על הפרסום אמש של עמית סגל שחשף התכתבות בין ראש הממשלה יאיר לפיד לשדרן רדיו קול חי, מנחם טוקר. דרעי אמר כי הוא מתלבט האם מדובר בספין פוליטי של יאיר לפיד או שמא הוא כל כך נואש עד שהוא פונה למגיש תוכניות לילדים לדבריו, בכדי שיקים מפלגה חדשה שאין לה אחיזה במציאות.

הכינוי שהדביק דרעי לטוקר (מגיש תוכניות ילדים) מלמד על הפער שנוצר בין השניים אחרי שבעבר ידע דרעי להשתמש בשדרן ופרסם סרטון של טוקר (האשכנזי) מצביע ש"ס וכתב "תהיו טוקרים".

טוקר עצמו הגיב אמש לפרסום של סגל וכתב: "חברים, אשאר ברדיו בעז"ה עד גיל 120. באשר לפוליטיקה כמו שעשיתי כל חיי, אצביע אך ורק למפלגות החרדיות הכפופות לגדולי ישראל (ש"ס או ג'). שקלתי בעבר להקים עם אנשי עסקים פורום כדי לעזור דווקא בתקופה הזאת (ליברמן וכו') לתרבות לרווחה וכו', אבל לא יצא". טוקר הצמיד לתגובה את התמונה של דרעי שכותב "תהיו טוקרים".

כזכור, אמש (ראשון) דיווח פרשן 'חדשות 12', עמית סגל על "התקרבות" בין החרדים לראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שחותר לשיתוף פעולה פוליטי שיבטיח לו את המשך כהונתו לאחר הבחירות. סגל הציג התכתבות אישית בין איש הבידור והיח"צ החרדי מנחם טוקר לבין ראש הממשלה לפיד ימים קודם שנכנס לתפקידו, התכתבות שהודלפה מצידו של טוקר.

לפיד כתב לטוקר: "אח, זה הזמן להקים את המפלגה!!", כשהוא מתייחס לקמפיין שטוקר מנהל ברשתות לפתוח מפלגה לחרדים העובדים, לפיד מוסיף "תמצא רב חשוב שיורה לך ללכת על זה".

טוקר משרבב את שמו של הרב הראשי הגר"ד לאו ועונה לראש הממשלה, "הרב הראשי לאו איתי", ולפיד משיב "מעולה!!!", טוקר ממשיך ומתרברב "זה אנשים שאין להם גרם של ענין עם ביבי, אין להם בעיה ולהפך שתנהיג אותם".

בהמשך ההתכתבות, כותב לפיד: "אמצא דרכים לכבד אותם עכשיו מהתפקיד", הצעה שעלולה להתפרש כשוחד בחירות, שהוא כותב שחור על גבי לבן כי ינצל את תפקיד ראש הממשלה כדי להתקרב לחרדים למטרות פוליטיות.

מלשכתו של הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו מיהרו להכחיש ומסרו: "בעקבות מידע שפורסם הערב בו נאמר כביכול כי הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, היה מעורב בצורה כזו או אחרת בהתארגנות כלשהיא, נבקש להבהיר כי הרב הראשי מעולם לא עסק בפוליטיקה וכי כל שרבוב של שמו לנושא בצורה כזו או אחרת - בשקר יסודו".

מנחם טוקר יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד