כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בגלל סכסוך: ירה לעבר שכני אחותו

לבית המשפט הוגש כתב אישום כנגד תושב קלנסוואה, בגין עבירות נשק, זאת לאחר שירה לעבר השכנים של אחותו לאחר וויכוח שהתעורר בין הצדדים

בגלל סכסוך: ירה לעבר שכני אחותו
אזיקים. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שריף זמירו (28) מקלנסוואה, בגין עבירות נשק, זאת לאחר שירה לעבר השכנים של אחותו לאחר וויכוח שהתעורר בין הצדדים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירם גלעם, בתחילת החודש התעורר ויכוח בין אחות הנאשם לבין שכנתה, הנשואה לאביו של המתלונן. לאחר הוויכוח הגיע הנאשם למקום כשהוא חמוש בנשק וירה מספר כדורים מעל לראשו של המתלונן.

בין השניים התפתח מאבק במהלכו הכה הנאשם את המתלונן ואף נשך אותו. הנוכחים במקום ניסו להפריד בין השניים ובשלב מסוים הנאשם לקח את האקדח בידו ונמלט מהחצר.

במקביל לכתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של נשיאת נשק ותחמושת, איומים וירי מנשק חם בנסיבות מחמירות, הוגשה כנגד זמירו גם בקשת מעצר, בה ציין עו"ד גלעם: "עובדות כתב האישום, מלמדות על פראות וקלות בלתי נסבלת בה בחר המשיב להשתמש בנשק חם, כאשר ירה בנשק חם באזור מגורים על רקע ויכוח מילולי פעוט. מסוכנותו של המשיב נלמדת מהעובדה שהחזיק ברשותו נשק שלא כדין "לעת פקודה" ועשה בו שימוש שיש בו להעמיד בסיכון חיי אדם".

 

ירי סכסוך שכנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד