כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הטכנולוגיה בשירות ויז'ניץ: מכירת מקומות דיגיטלית

חסיד ויז'ניץ החפץ להתפלל בימים נוראים בבית המדרש הגדול בקריה, יזמין מקום באמצעות הטלפון • מערכת משוכללת תזהה אותו ותתאים עבורו את המקום הראוי לו

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: משה גולדשטיין

הטכנולוגיה בשירות ויז'ניץ: לקראת הימים הנוראים השיק 'קהל חסידי ויז'ניץ' מערכת טלפונית ממוחשבת, המאפשרת לכל חסיד לרכוש מקום בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ דרך הטלפון, בלא שיאלץ לטרוח לשם כך ולהגיע למשרדי הקהילה.

בבית המדרש בוצעו לאחרונה שיפוצים, שיאפשרו קליטה טובה ונוחה יתר של אלפי המתפללים הצפויים להגיע לראש השנה מהארץ ומהעולם. בחוברת הדרכה מיוחדת שנשלחה לחסידים הם התבשרו, כי גם השנה יהיו סדר המקומות כפי שהיה אשתקד. אולם מי שרוצה לרכוש מקום, יצטרך לעשות זאת על ידי המערכת הדיגיטלית, שהוקמה לרווחת הרוכשים. המערכת אמורה להקל על הפונים, ותפזר כל ערפל ואי בהירות לגבי מקומות הישיבה.

מדובר במערכת חכמה שמזהה את הרוכש על פי מספר הטלפון שבביתו. למערכת הוזנו כל נתוני החסידים ובהם גם פרטי מקומות הישיבה כפי שהיו אשתקד. בחוברת צורף תרשים פרטני של כל המקומות להשכרה והאדם יכול לבחור את המקום, על פי המספר הסידורי שניתן למקום הישיבה המבוקש. המטלפן זכאי גם לשמור על מקומו כפי שהיה בשנה שעברה.

לאחר שהוא מחייג למערכת ומקיש את פרטיו, המערכת מנתבת את השיחות. הוא נשאל האם הוא מעוניין להישאר באותו מקום, או להחליף למושב חדש, ובהמשך הוא מתבקש להקיש את פרטי האשראי שלו עבור המקומות המבוקשים.

המערכת החדשנית כבר מעוררת עניין בחצרות נוספות, ובמידה והיא תצליח כפי שהמתכננים מקווים, יאמצו גם גבאים אחרים את המודל המתקדם למכירת מקומות לימים הנוראים.
ויז'ניץ מקומות ימים נוראים מכירה תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד