ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ברחתי הביתה"

גל חום שרבי בבריטניה: הטמפרטורות עלו והבקבוק ברכב התנפח

בריטניה מתמודדת עם גל חום אדיר, היום הכי חם בשנה עם טמפרטורות שצפויות להגיע ל-41 מעלות חום, תושבי האי הבריטי שלא רגילים לחיות תחת חום כבד, משתדלים להישאר במקום ממוזג. אחד התושבים אומר כי הבקבוק ברכב שלו התנפח מהחום, כשבריטניה עם 11 חודשים בשנה עם גשם

גל חום שרבי בבריטניה: הטמפרטורות עלו והבקבוק ברכב התנפח
מאנצ'סטר החרדית שוממה צילום: באדיבות המצלם

היום החם ביותר בשנה עד כה בבריטניה עם 40 מעלות חום, לאחר שהטמפרטורות עלו במהלך היום וגרמו לאנשים "לברוח" הביתה. תושבים בלונדון ובמאנצ'סטר כתבו ברשתות החברתיות כי הם מחפשים מקום ממוזג, והם לא מצליחים להתמודד עם החום הכבד. אחד התושבים החרדים במאנצ'סטר סיפר כי הבקבוק ברכב שלו התנפח מהחום, "אנחנו מדינה שיורד בה גשם 11 חודשים בשנה, זה לא דבר רגיל פה".

הבקבוק שהתנפח

השירות המטאורולוגי הבריטי פרסם אזהרת חום קיצונית 'אדומה' בימים שני ושלישי ברוב אנגליה, מלונדון ודרום מזרח ועד יורק ומנצ'סטר. היום החם ביותר גם הגיע לוויילס עם 37.1 מעלות, המשמעות היא שצפויות השפעות נרחבות על אנשים ותשתיות עם שינויים מהותיים בשיטות העבודה ובשגרת היומיום.

הטמפרטורות במהלך הלילה עשויות להיות באזור ה-20 מעלות, מספרים שהבריטים לא רגילים אליהם. חלק מבתי ספר נסגרו מוקדם או בחרו לא לפתוח כלל, למרות שהממשלה פרסמה הנחיות שנועדו לשמור אותם פתוחים. מנגד איגוד הוראה אחד מסר שרובם בחרו להישאר פתוחים.

משרד ההגנה מסר כי מטוסים משתמשים בשדות תעופה חלופיים לאחר דיווחים על הפשרת האספלט על המסלול הצבאי באוקספורדשייר.

בריטניה שרב שרב כבד עומס חום קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד