י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש ממשלה ללא לשכה

המתיחות בין בנט ללפיד: "הצעה משפילה"

ראש הממשלה החליפי נושל מכבודו ומנכסיו מיד עם צאתו מלשכת ראש ממשלה. השפלה שלא חווה אף ראש ממשלה לפניו. בצר לו לאחר שקיבל 'הצעה משפילה' מיאיר לפיד למשרד קטנטן בקומה 8 במשרד ראה"מ החליט בנט להסתפק בלשכת חבר כנסת בכנסת

המתיחות בין בנט ללפיד: "הצעה משפילה"
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המתיחות בין ראשי הממשלה נפתלי בנט ויאיר לפיד נמשכת. לפי הדיווח הערב (שני) של מיכאל שמש ב'כאן 11', מיד אחרי שסיים את תפקידו כראש ממשלה, במשרד ראש הממשלה חיפשו לשכה לנפתלי בנט. בניין משרד רה"מ כידוע מיושן וצפוף ולאחר שלא מצאו לשכה הולמת הציעו לבנט לשבת בחדר ששימש עד לאחרונה את נעמה שולץ שהיתה מנכ"לית משרד רה"מ החליפי.

מדובר בחדר קטן בקומה 8 במשרד רה"מ. בסביבת בנט טענו שמדובר ב"הצעה משפילה" ובנט החליט להעביר את לשכתו ואת סדר יומו לכנסת, שם יש לו חדר מתוקף היותו חסר כנסת.

המצב שבו לרה"מ החליפי אין לשכה מרווחת הוא חדש. לפיד וגנץ ששימשו בתפקיד נהנו מהלשכות במשרד החוץ ובמשרד הביטחון מה שכמובן לא רלוונטי עבור בנט שלא מחזיק בשום משרד משמעותי בעל בניינים ומשרדים.

גורמים שמעורבים בפרטים אומרים שאם לפיד היה רוצה למצוא עבור בנט לשכה ראויה הוא היה מוצא כזאת, מה שמעיד כי היחסים בין השניים עודם עכורים למרות החיוכים של השניים מול המצלמות תוך הרעפת ממחמאות זה לזה.

מסביבת בנט נמסר בתגובה: "רה"מ החליפי מקיים את עיקר סדר יומו מהלשכה בכנסת ועומדת לרשותו לשכה נוספת במשרד רה"מ".

אפרופו בנט, הוא תועד אמש על ידי נוסעים בטיסה ליון בדרכו לחופשה משפחתית כשהוא יושב כאחד האדם עם שאר הנוסעים ולא במחלקת עסקים.

יאיר לפיד נפתלי בנט ראש ממשלה חליפי לשכת ראש הממשלה מתיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד