כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצביעים בורחים

איתמר תתעורר: חיבוקים ולייקים הם לא פתקים בקלפי

בימים האחרונים ההתנגחות מעל גלי האתר עלתה שלב, ומפלגת הציונות הדתית כמרקחה, הרשתות החברתיות סוערות וכל גולש מביא את דעתו ואת זעמו. איתמר בן גביר מאיים לרוץ לבד, ומסתנוור עם הסקרים שנותנים לו 5-6-7 מנדטים, אבל הוא שכח שגם בבחירות עם אלי ישי הסקרים נתנו 6 או אפילו 7 מנדטים

איתמר תתעורר: חיבוקים ולייקים הם לא פתקים בקלפי
איתמר בן גביר צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

איתמר בן גביר מאיים לרוץ לבד וחבל, הסקרים אמנם מחמיאים אך הם בוגדניים, אותם סקרים שנתנו לאלי ישי 6 וגם 7 מנדטים, אבל הסוף ידוע. עם כל האהבה שבעולם שיש לבן גביר, אין לו 160 אלף קולות שיעבירו אותו את אחוז החסימה. חיבוקים ולייקים הם לא פתקים בקלפי, אהדה ברחוב היא דבר אחד, פתק בקלפי הוא דבר אחר.

בצלאל סמוטריץ' מנהיג את הציונות הדתית, בצלאל קרא כמה פעמים לבצע מפקד או פריימריז או משהו אחר, כדי לאמוד את הכוח האמיתי של כל צד, ואיתמר הגיב בתקשורת, בתקשורת לא מנהלים משא ומתן ולא מאיימים לרוץ לבד. המריבות גורמות לאנשים לחפש אלטרנטיבה, אם איתמר בן גביר ירוץ לבד ולא יעבור, המחנה הלאומי לא יסלח לו, עם כל האהבה שבעולם שיש לאיתמר ברחוב הדתי והחרדי, 160,000 קולות זאת משוכה גבוהה.

מאחורי בצלאל סמוטריץ' עומדים כמעט כל רבני ציונות הדתית, אם יהיה פילוג וסכסוך, רק המחנה הלאומי יינזק, אין מצב בעולם שיהיו שתי מפלגות על אותו מצע. בסבב ב' היו לו 4 מנדטים בסקרים ואחרי קמפיין הכי טוב שהיה לו (בלי עוצמה יהודית אין ממשלה לאומית) הוא קיבל בדיוק חצי בקלפי. 84 אלף קולות. ההבדל בין הסקרים למציאות כמו אצל פייגלין וכמו אצל בנט.

אני משער שיש מחירים שבצלאל משלם כי בן גביר במפלגה, זה מבריח אנשים מסוימים מלהצביע למפלגה וגם מבריח מועמדים פוטנציאליים, אבל לבצלאל יש אחריות, והוא מעדיף לספוג את ההפסדים הללו, כדי לוודא שיש אחדות. איתמר היקר, אוהבים אותך מאוד, אבל אתה לא יכול לרוץ לבד.

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ בחירות בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד