כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חסרי רחמים

תיעוד חריג: הרוסים משפילים את הבריטי שנידון למוות

הבריטי, שנידון למוות, אולץ לשיר בכלא את ההמנון הרוסי, כשתועמלן של הקרמלין מגחך לצדו ומכריז: "מדהים! יש לי עור ברווז!" | התיעוד הופץ בערוץ תקשורת שנחשב שופרו של הקרמלין

תיעוד חריג: הרוסים משפילים את הבריטי שנידון למוות
איידן אסלין שר את ההמנון הרוסי צילום: ערוץ RT

האזרח הבריטי איידן אסלין המוחזק בשבי המורדים הפרו-רוסים באוקראינה אולץ לשיר בתאו בכלא מול המצלמה את ההמנון הרוסי, בצעד שנועד להשפילו לעיני העולם. הסרטון הופץ על-ידי רשת הטלוויזיה הרוסית RT, הידועה כשופרו של הקרמלין.

איידן בן ה-28 נידון בחודש שעבר למוות יחד עם אזרח בריטי אחר שנפל בשבי המורדים הפרו-רוסים במזרח אוקראינה, שון פינר בן ה-48. השניים עברו עוד לפני המלחמה להתגורר באוקראינה והתגייסו לצבא האוקראיני כחיילים מן המניין, אבל אחרי שנתפסו במריופול ראה בהם בית המשפט של המורדים בחבל דונבאס שכירי חרב לכל דבר וגזר עליהם הוצאה להורג בידי כיתת יורים. לפי הערכות איידן מוחזק בכלא בדונייצק.

בסרטון שבו נכפה על איידן לשיר את המנון רוסיה נראה לצדו ג'ון דוגאן, שוטר אמריקני לשעבר שערק לרוסיה ונודע כתומך נלהב של המשטר הרוסי. דוגאן עובד כעת באחת מזרועות התעמולה של הקרמלין, ובסרטון הוא נראה מגחך ליד אסלין. כשאסלין מסיים לשיר, דוגאן מכריז: "יש לי עור ברווז, בנאדם. זה היה מדהים!". אסלין משיב: "באמת?", ודוגאן עונה: "לגמרי. יש לך כישרון, בנאדם. קול מדהים".

מלחמת אוקראינה רוסיה שבוי המנון השפלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד