י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כאוס המזוודות

טסים עם טרולי ועוקפים את התור? זה השינוי שהולך לעצבן אתכם

בזמן שרוב הנוסעים בוחרים לטוס עם טרולי בלבד בשל העלייה באובדן המזוודות, והעמידה בתורים. בחברות התעופה שאיבדו מקור הכנסה מהובלת המטען לא נשארים חייבים  ועומדים לגבות תשלום גם על הטרולי

טסים עם טרולי ועוקפים את התור? זה השינוי שהולך לעצבן אתכם
אילוסטרציה צילום: unsplash

נוכח מצוקת כוח האדם ובעיות התורים בנתב"ג נראה כי שגרת היום יום עם ערמות של מזוודות מיותמות מנוסעים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתמונות הכאוס העולמיות ויותר ויותר אנשים מוותרים על המזוודה שלהם ונוסעים לחופשה עם טרולי בלבד. 

בחדשות 12 דווח הערב (שני) כי חברות התעופה צפויות לגבות כסף מנוסעים הטסים עם טרולי בלבד. זאת, לאחר שעד כה, המחיר היה כלול במחיר הטיסה ובכך גם מי שניסו לחסוך את הזמן והבעיות השונות יצטרכו כעת להוסיף על כך כסף.

על פי הדיווח, החל מחודש אוגוסט, חברת התעופה "ישראייר" תגבה תשלום של כ-70 שקלים על אחסון טרולי, מכל נוסע שירצה לטוס עם טרולי בלבד, ולא יעשה צ'ק אין באונליין. בנוסף, חברת התעופה "ארקיע" מתכננת גם היא לפעול באותו הצעד.

בחברות התעופה מסבירים כי הן מתקשות להתמודד עם מספר הטרולים שעולים לטיסה יחד עם הנוסעים: שכן רוב הטרולים נאלצים לרדת לבטן המטוס ולעבור תיוג מחדש. ההערכה המסתמנת היא שחברות תעופה נוספות ידרשו כסף עבור השירות.

נתב"ג ישראייר ארקיע חופשה בחו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד