ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"אעשה הכול על מנת להקל על מצוקת הדיור החרדית"

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל התארח ביישוב תל ציון והצהיר: "איש לא יכתיב לנו מה לעשות. אנחנו נבנה אלפי יחידות דיור בשנה הקרובה ואעשה הכול כדי לקדם את הפרויקטים"

צילומים: אהרן רוזה
צילומים: אהרן רוזה



"יש מצוקה גדולה בדיור בציבור החרדי ולקחתי על עצמי כאחת המשימות בתפקידי לעשות הכול על מנת להקל על המצוקה" - כך הצהיר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל במהלך סיור שערך בפרויקט בתל ציון בו מוקמות מאות יחידות דיור לציבור החרדי.

במהלך הסיור שערך שר הבינוי והשיכון בפרויקט, ליוו אותו ראשי ועסקני היישוב תל ציון, כמו גם יזמי ומנהלי הפרויקט.

בסיור השתפו בין היתר מנכ"ל 'חלק ונחלה', המשווקת את הפרויקט, יששכר שטיינהרטר, יעקב קוליץ, זאב ולול הורוביץ מנכ"ל חברת שאג ייזום ופיתוח הבונה את הפרויקט, נציגי חברת בתי אמנה - החברה הבונה, רוני בן חמו מנהל הישוב תל ציון, דוד אזולאי יו"ר ועד תל ציון, אייל ראובן דובר הישוב תל ציון וחברי ועד הישוב - אהרון כהן זאדה, בנימין לוינשטיין, יוסף בן דוד ואברהם אביטל.

את הסיור פתח השר במשרדי החברות הבונות את הפרויקט, שם סקרו ראשי החברות בפני השר את הפרויקט, במסגרתו נבנים מאות יחידות דיור בבניה איכותית. השר הודיע כי יסייע ליזמי הפרויקט בכל הניתן, על מנת שהבניה תתנהל במהירות האפשרית וללא עיכובים מיותרים.

במפגש אמר השר: "איש לא יכתיב לנו מה לעשות. אנחנו נבנה אלפי יחידות דיור בשנה הקרובה ואעשה הכול כדי לקדם את הפרויקטים, ובעזת ה' נחנוך כאן בעוד שנה וחצי בתל ציון את מאות הדירות שיקלו ולו במעט על מצוקת הדיור".

במפגש התחייב השר אף לפעול לבניה נוספת של מבני ציבור עבור בתי כנסת, גני ילדים ומוסדות ציבור.

עם סיום המפגש יצאה הפמליה לסיור בשטח הבניה, על מנת לעקוב מקרוב אחר התקדמות קצב הבניה, כשהשר משבח את ראשי הפרויקט על קצב הבניה המזורז מה שיבטיח את האכלוס בתוך כשנה וחצי.











אורי אריאל תל ציון בנייה דירות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד