כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בלוך פרשה מהמירוץ - אבוטבול מציע לה תפקיד

עליזה בלוך פרשה מהמירוץ לראשות עיריית בית שמש • ראש העיר מציע לה תפקיד אם תישאר מחוץ למירוץ המוניציפאלי • "לא ניסתה לזרוק בוץ על מועמדים אחרים"

משה אבוטבול. צילום: יעקב נחומי
משה אבוטבול. צילום: יעקב נחומי



לאחר מספר ימים, בהם נטלה פסק זמן למחשבה, הודיעה אמש עליזה בלוך, מי שהייתה מועמדת 'הבית היהודי' לתפקיד ראש העיר בבית שמש, על פרישתה מהמרוץ.

לפני מספר ימים הודיע יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, כי חזר בו מתמיכתו בה, וכי תמיכת המפלגה הדתית לאומית תוענק למועמד אלי כהן. לבלוך הותיר בנט את המקום השני ברשימה.

אלא שהיא מיהרה להודיע כי תסרב להיכלל ברשימה, וכי תבחן את צעדיה.

אמש, בדף הפייסבוק שלה, כתבה בלוך את הדברים הבאים:

"לאחר התחבטויות רבות ומתוך אחריות, אני מודיעה בזאת על פרישתי מההתמודדות הנוכחית על ראשות העיר בית שמש. אני עושה זאת בצער רב ומתוך ניסיון למנוע קרע בתוך המחנה הציוני בבית שמש.

"הצגתי את מועמדותי מכיוון שחשתי שאנו חייבים לשנות את מצבה העגום של בית שמש. האמנתי שאני יכולה להביא תרבות פוליטית אחרת, טובה יותר ונקייה יותר. רציתי להביא לעיר שיח אחר של חזון ושל עומק, אך יתכן שהקרקע עדיין לא בשלה לכך.

"יצאתי למסע הזה מתוך כוונות טובות ובניקיון כפיים, ועם רוח זו אני ממשיכה את דרכי הלאה.
שקלתי במשך כמה ימים את כל האפשרויות יחד עם בני משפחתי ואנשים קרובים, ולבסוף החלטתי כי לא אהיה גורם העלול לפלג את המחנה הציוני. אסור לנו להחמיץ את ההזדמנות לשינוי המצב בעיר. ואני מאחלת לגוש הציוני הצלחה במימוש התקווה הגדולה לשינוי.

"עלינו לזכור שהעיר האהובה הזו שייכת לנו, ושהדמוקרטיה היא אמצעי לבניית שלטון ולא מטרה המקדשת את האמצעים. אסור לנו לשכוח מה האמצעי ומה המטרה, ושיש חיים גם אחרי הבחירות.
אמשיך לפעול ככל יכולתי למען בית שמש ולמען תושביה על פי הערכים שאני מאמינה בהם,ועל פיהם חינכתי את ילדיי ואת תלמידיי. אני נשארת פה אתכם, אוהבת ומפרגנת על כל הדברים הטובים שקרו ועל אלו שעוד יקרו.

"אני מודה מקרב ליבי לאלפי התושבים ולמפלגות שתמכו בי ועודדו אותי, ובמיוחד לפעילים היקרים שהשקיעו את כל מרצם ועשו לילות כימים למען מטרתנו. אני בטוחה שעמלנו לא היה לשווא, ושהצלחנו להביא לתודעת הציבור שבית שמש שייכת בראש ובראשונה לתושביה, ושהעיר הזו היא הבית של כולנו ולא רק של קבוצה מסוימת".

אבוטבול: גילתה גבורת רוח

ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, הזוכה לתמיכת ש"ס ויהדות התורה, אמר כי צר לו לשמוע על פרישת עליזה בלוך מהמירוץ לראשות העיר.

"אני מודע לכך שהיא התמודדה מולי, אבל לכל אורך התקופה היא עשתה זאת מתוך יושר אמיתי, בלי להתלהם ובלי לשבור את הכלים. היא לא ניסתה לזרוק בוץ על מועמדים אחרים, אלא להעצים את מה שטוב בה.

"היא גילתה גבורת רוח, וחבל שמועמדים עם שיח והוגן ויושרה פנימית חייבים לפרוש מהמירוץ".

אבוטבול רמז כי אם בלוך תישאר מחוץ למירוץ המוניציפאלי, כפי שהודיעה, "לאחר הבחירות נוכל להציע לה תפקיד משמעותי למען חיזוק והעצמת החינוך בעיר".
בית שמש בלוך אבוטבול עירייה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד