כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דוגמא רעה

נציבת המשטרה נתפסה נוהגת במהירות מופרזת ורישיונה נשלל

רישיונה של נציבת המשטרה בעיר בבריטניה נשלל לאחר שנתפסה נוהגת במהירות מופרזת 5 פעמים ב-12 שבועות, נציבת המשטרה ונציבת הפשע קרוליין הנרי נפסלה לנהוג למשך שישה חודשים וניתן לה קנס של 2,450 ליש"ט לאחר שנתפסה בארבעה מקומות בעיר נוטינגהאם

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

על נציבת המשטרה בעיר בבריטניה נאסר לנהוג במשך שישה חודשים לאחר שנתפסה נוהגת במהירות מופרזת חמש פעמים תוך 12 שבועות בלבד. נציבת המשטרה ונציבת הפשע של נוטינגהמשייר, קרוליין הנרי, הודתה בעבירות כולל שתיים שבוצעו בימים רצופים, ואמרה לשופט המחוזי: "אני ממש מצטערת".

הנציבה, בת 52, שנבחרה לתפקיד במאי 2021, נתפסה כשהיא נוסעת במהירות מופרזת במרצדס כחולה ולקסוס כסופה עם לוחית מספר מותאמת אישית בארבעה מקומות בנוטינגהאם במרץ, מאי ויוני בשנה שעברה. הנרי נלכדה מעל המהירות המותרת פעמיים ליד בית ספר יסודי בדייברוק, ובעוד מספר מקומות. היא קיבלה קנס של 2,450 לירות סטרלינג (כ-10,000 שקל,) ונפסלה מלהחזיק רישיון נהיגה למשך שישה חודשים בבית משפט השלום של נוטינגהאם ביום שני.

הנרי סירבה לענות על שאלות מחוץ לבית המשפט אם תתפטר מתפקידה. בהצהרה קצרה אמרה: "אני באמת מצטערת על המהירות הזאת. כמו שצריך קנסו אותי ונאסר עלי לנהוג במשך שישה חודשים, אני נשארת מחויבת לשרת את תושבי נוטינגהמשייר בתור נציב המשטרה והפשיעה".

משטרת בריטניה בריטניה שלילת רישיון מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד