י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תעביר את המסר?

תומך המשטר הביך את אשתו של אסד: "כולם משקרים לך"

אדם שבתקשורת הסורית נחשב לתומך המשטר, קלקל את ביקור ההופעה של אסמה אל-אסד בכפר עני בלטקיה, שפך את חמתו על היעדר שירותים בסיסיים ביותר, והותיר אותה במצב מביך. "המים שלי מנותקים כבר יותר משבועיים, המחירים גבוהים, והמשכורת מסתיימת בשבוע הראשון"

תומך המשטר הביך את אשתו של אסד: "כולם משקרים לך"
הרס בסוריה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אסמה אל-אסד ביקרה אתמול בכפר אל-פחורה באזור הכפרי של לטקיה, בניסיון לשפר את תדמיתה באזור שנפגע בשריפות לפני כשנתיים.

אך הביקור לא עבר בשקט, בעמוד "לטקיה ניוז" בסוריה פורסם כי "לראשונה אזרח אומר לגברת אסמה, אנחנו עייפים", וביקש ממנה להעביר את סבלם לנשיא בשאר אל-אסד.

אשתו של הקצב מדמשק שטבח מעל חצי מיליון איש, הובכה קשות מול אזרחים, כאשר גבר בשם אל-מאולה פנה לאסמה אל-אסד בנוכחות מושל לטקיה ומנהל החקלאות ואמר לה, "המים שלי מנותקים כבר יותר משבועיים, והנהר נשפך לתוך ים, והמחירים אש, והמשכורת מסתיימת בשבוע הראשון".

אל-מאולה דיבר על החקלאות הגרועה ועל המוות של יבולים, ואמר לאסמה שהפמליה המקיפה אותה ואת בשאר אל-אסד היא קבוצה של שקרנים,: "כל מי שנוכח סביבך משקר לך".

לפי המקור, נאומו של אל-מאולה בא לאור נטישתה של ממשלת אסד את האזור, ממתן שירותים חיוניים לכפרים ועיירות, והכוונה האחרונה של המושל לאסוף כסף מהאנשים בתמורה להבטחות לשיפור מצב המים.

למרות הלעג של חלק מהפרשנים על התקרית וטענתם כי בשאר אל-אסד מודע לכל המתרחש, התקשורת הנאמנה למשטר מנסה להאשים את הפקידים ולהטיל עליהם אחריות להרס ולשחיתות ולגבות את בשאר אל-אסד. והמעגל הצר המקיף אותו.

 

סוריה בשאר אל אסד אסמה אסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד