כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בית שמש • אבוטבול לתומכי בלוך: "בואו אלי"

פרישתה מהמרוץ של עליזה בלוך טרפה את הקלפים • ראש העיר לתומכיה: "הכאב שלכם קרוב לליבי. זו נקודת שבר לא פשוטה לגלות את הפנים הפחות יפות של הפוליטיקה"

משה אבוטבול. צילום: קובי הר צבי
משה אבוטבול. צילום: קובי הר צבי

פרישתה של עליזה בלוך מהמרוץ בבית שמש טרפה את הקלפים בעיר.

ראש העיר, משה אבוטבול, מיהר להגיב ואמר כי צר לו לשמוע על פרישתה של בלוך, "אשת חינוך מוערכת שניסתה לשנות את השיח הפוליטי בעיר. אני מודע לכך שהיא התמודדה מולי, אבל לכל אורך התקופה היא עשתה זאת מתוך יושר אמיתי, בלי להתלהם ובלי לשבור את הכלים. היא לא ניסתה לזרוק בוץ על מועמדים אחרים, אלא להעצים את מה שטוב בה. היא גילתה גבורת רוח, וחבל מאוד שמועמדים עם שיח והוגן ויושרה פנימית חייבים לפרוש מהמירוץ.

"גב' בלוך תרמה רבות למערכת החינוך בבית שמש, העשייה שלה לא תסולא בפז. ביוזמתי גם מיניתי אותה להיות חברה בפורום 'השולחן העגול' שהקמתי בכדי להגביר את שיתוף הפעולה בין הציבורים השונים בעיר, והיא עשתה זאת באמונה רבה. אני מאמין ומקווה שהיא תמשיך לתרום לבית שמש, ותקוותי כי לאחר הבחירות נוכל להציע לה תפקיד משמעותי למען חיזוק והעצמת החינוך בעיר".

בעקבות פרישתה מהמירוץ, קורא משה אבוטבול למעומדים הנוספים אלי כהן ומאיר בלעיש ללמוד מדרכי ההתמודדות של גב' בלוך, ולנהל את מערכת הבחירות מתוך כבוד הדדי ומתוך נאמנות.

"הדמוקרטיה נותנת לכולם את הזכות להתמודד, הבחירות פתוחות לקהל, וזה מה שיפה בהם, אבל צריך לזכור כי כולנו גרים באותה עיר, ולבחירות כמה שהן חשובות יש גם 'מחר', ולכן עלינו לזכור כי לא כל אש שמתלקחת ניתן לכבות, ויש לפעול מתוך דרכי שלום, בלי לחפש להגביר את הקיטוב, ובלי לנסות להרחיב את השסע", אומר ראש עיריית בית שמש.

במקביל פנה אבוטבול לתומכיה של בלוך וקרא להם להצטרף למחנה שלו, בכדי שכבר עכשיו, לפני הבחירות, יוכל להקים תוכנית עבודה סדורה ומשותפת, לפיה תפעל העירייה בקדנציה הבאה, מתוך רצון אמיתי לשתף את כל המגזרים בעשייה, ולהעצים את יכולתם של האנשים הטובים שבכל חברה להגביר את תרומתם למען בית שמש כולה.

"הכאב שלכם קרוב לליבי, זו נקודת שבר לא פשוטה של אנשים ונשים שפעלו עם הרבה אמונה ועם הרבה להט, ולתדהמתם גילו את הפנים הפחות יפות של הפוליטיקה. לכן אני קורא לכם לשלב ידיים למען עתיד העיר, ואין לי ספק שביחד נוכל לפעול שכל אדם או כל ציבור יוכל להמשיך למצוא בבית שמש את ביתו החם והטוב, ולהיות שותף אמיתי בעשייה העירונית", דברי אבוטבול.
בית שמש אבוטבול בלוך מירוץ פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד