כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ביש מזל: הגנב ביצע תאונה עצמית ונעצר

שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד שגנב רכב זמן קצר קודם לכן, זאת לאחר שפרץ מחסום משטרתי | הנהג עלה על דוקרני המחסום והחל להימלט מהמקום עד שביצע תאונה עצמית עם הרכב הגנוב ונעצר במקום 

ביש מזל: הגנב ביצע תאונה עצמית ונעצר
הרכב הגנוב צילום: דוברות משטרת ישראל

המאבק המשטרתי בגנבי רכבים ועברייני הרכוש: ערנותם של שוטרי משטרת ישראל במחוז ירושלים, הובילה הלילה (שני) למעצרו של חשוד בגניבת רכב, שאותו על פי החשד גנב זמן קצר קודם למעצרו מיישוב סמוך לירושלים.

במהלך הפעילות זיהו השוטרים במחסום בשכונת שועפאט בירושלים, נהג רכב המתקרב למחסום ונוהג בצורה מחשידה וסימנו לו לעצור. 

הרכב הגנוב 

נהג הרכב הבחין בקריאת בשוטרים אך לא נענה לקריאתם לעצור, עלה על דוקרני המחסום והחל להמלט מהמקום עד שביצע תאונה עצמית עם הרכב הגנוב. 

השוטרים סיכלו את גניבת הרכב והחשוד (20) תושב יישוב הסמוך לירושלים, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע: "שוב אנו עדים לנהיגה פרועה ומסוכנת של גנב רכב שפורץ מחסום משטרתי ובכך מסכן את כלל משתמשי הדרך. עבריינים מסוכנים אלו לא ירתיעו אותנו מלהמשיך ולפעול בנחישות נגדם, לשמירת שלום הציבור בטחונו ורכושו". מסרו במשטרה.

כזכור, לפני יומיים נדרס השוטר ברק משולם על ידי פלסטיני בן 17 תושב רמאללה בעת שגנב רכב ופרץ באמצעותו מחסום סמוך לצומת רעננה".

ברק ז"ל, ששמע בקשר על רכב גנוב שעושה דרכו לגזרה שלו, הגיע לצומת, חסם אותה וקיווה לעצור את הרכב ואת הגנב, אך את נהג הרכב זה לא באמת עניין, ותוך כדי מנוסה, בחר לדרוס את השוטר, שכאמור מותו נקבע.

 

ברק משולם משטרת ישראל פלסטיני גנב רכב מחסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד