כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"נכשלו בניהול המשבר"

יש לכם מזוודה בנתב"ג? התיעוד הבא יעורר את זעמכם

ציוד רב ויקר ערך השייך לנוסעים הושאר על ידי העובדים בנמל התעופה על משטח אספלט כשהוא חשוף לשמש הקופחת | רבים מבעלי החפצים כלל לא יודעים כי הוא נמצא שם | ברש"ת אומרים כי יתרמו את העגלות שבמצב תקין

יש לכם מזוודה בנתב"ג? התיעוד הבא יעורר את זעמכם
מזוודות שממתינות בנתב"ג צילום: מתוך הטוויטר של עינב קרנר

תיעוד חמור שהתפרסם אתמול על ידי שמעון יעיש ב"ישראל היום" מנמל התעופה בן גוריון מציג תמונה עגומה על הכאוס שנוצר שם כשהפתרונות לא מצליחים לתת מענה הולם: הליכונים, עגלות של תינוקות, כסאות לרכב של תינוקות, מזוודות וציוד נוסף זרוקים בשמש כאבן שאין לה הופכין.

התמונה של הציוד היקר והחשוב להרבה אנשים מצטרפת להרבה מאוד מזוודות שכבר ממלאות את החללים השונים בנמל התעופה בו מצטבר ציוד רב של נוסעים יוצאים ונכנסים.

המזוודות, העגלות והציוד היקר שהושארו על משטח האספלט // צילום מסך 'ישראל היום'

חלק מהציוד שנערם בנמל התעופה הוא של מי שהיה אמור להמריא מישראל והציוד שלו לא הגיע אליו וחלק מהציוד הוא של מי שנחת בארץ והציוד שלו הגיע באיחור ועדיין לא יצרו איתו קשר לבוא ולקחת אותו.

חלק משמעותי מהציוד שניתן לראות בתיעוד שהגיע לידינו ככל הנראה ייהרס בשמש החזקה בנתב״ג. הרבה ממנו עשוי מפלסטיק ומבדים שונים שיתקשו לשרוד את השמש החזקה בשטח האווירי בנמל התעופה. מיותר לציין שמדובר בציוד יקר וכנראה חשוב לאותם אנשים שהוא שייך להם, אך רבים מהם כלל לא יודעים שהציוד שלהם נמצא שם, כיוון שלא יצרו איתם קשר.

מרשות שדות התעופה נמסר לפרסום ב'ישראל היום': אנחנו מפנים את העגלות ונמצא ארגון ראוי לתרום לו את העגלות.

נתב"ג כאוס מזוודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד