י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רק הספרייה העירונית טופלה

פינוי הבניין ברמת גן: הדיירים זועמים; "העירייה חיכתה לרגע האחרון"

דיירי הבניין ברחוב סמדר 5 ברמת גן שפונה אמש בעקבות כשל חמור בשני עמודי יסוד. זועמים על כך שקיבלו התראה מיידית לקחת חפצים בסיסיים ולהתפנות בשעת ערב מאוחרת, לטענתם, הספרייה העירונית שבקומת הקרקע פונתה כבר לפני שבוע

פינוי הבניין ברמת גן: הדיירים זועמים; "העירייה חיכתה לרגע האחרון"
הבניין שפונה ברמן גן צילום: google.maps

בניין ברחוב סמדר ברמת גן פונה אתמול (שני) מדייריו מחשש להתמוטטות. לפי צו הפינוי שנשלח לתושבים, בדיקת מהנדס שנערכה היום העלתה שמצב שלד הבניין רעוע וכי נמצאו סדקים בעמודי יסוד בקומה הראשונה. לפי הבדיקה, "יש סכנה ממשית ומיידית להתמוטטות המבנה".

בהודעה שפרסם ראש העיר אתמול נמסר כי לאור כשל חמור בשני עמודי יסוד בבניין שבשכונת שיכון ותיקים בעיר, "לא נותרה ברירה אלא לפנות את כל הגרים בבניין באופן מיידי". חלק מהדיירים פונו לבתי מלון וחלקם התפנו עצמאית אל בני משפחה.

הדיירים זועמים משום שלטענתם הספרייה העירונית שנמצאת בקומת הקרקע פונתה כבר לפני שבוע, אך הם עודכנו על כך רק אתמול. הם נאלצו להתפנות תוך שעתיים. בסמוך לבניין נמצא גן ילדים.

 

לדברי ראש העיר כרמל שאמה הכהן בריאיון לקלמן ליברמן בכאן רשת ב, "יש הסכם עם היזם לפנות את הבניין בטווח המיידי. הבניין קיבל התראה אחרונה באוקטובר. מהנדסים ביקרו בבניין והתריעו. הלקח שלנו – לעדכן את הדיירים בשכירות. הכשל היה שלא וידאנו שבעלי הדירות מעדכנים את השוכרים". לטענתו, "יש בניינים שעוברים חיזוק, החובה היא של בעלי הדירות. כמו שאנשים מחוייבים לתחזק את הרכבים שלהם, צריך לתחזק את הבניין, שקיבל התראה אחרונה באוקטובר", אמר. "יש בניינים שעוברים חיזוק. החובה על בעלי הדירות".

 

רמת גן קריסת מבנה מבנה מסוכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד