כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חתונה טובענית

תיעוד: חגגו חתונה על סירה והתהפכו; 20 נשים וילדים טבעו למוות

סירת נוסעים שהובילה כמעט 100 חוגגים במסיבת חתונה, התהפכה, לפחות 20 חוגגים ביניהם נשים וילדים טבעו למוות, כך אמרו פקידי ממשלה והצלה בפקיסטן. סיבת התאונה עדיין לא ידועה, אך ככל הנראה הסירה התהפכה כי הייתה צפופה מדי. "למרבה הצער, כל אלה שגופותיהם נמצאו על ידי המצילים היו נשים וילדים"

תיעוד: חגגו חתונה על סירה והתהפכו; 20 נשים וילדים טבעו למוות
הספינה הפוכה בנהר צילום: צילום מסך

סירת נוסעים שהובילה כמעט 100 חוגגים במסיבת חתונה, התהפכה ביום שני בנהר האינדוס הזורם במהירות במזרח מחוז פנג'אב בפקיסטן, לפחות 20 חוגגים נספו, כולם נשים וילדים. כך אמרו פקידי ממשלה והצלה. התקרית אירעה במחוז סאדיקאבאד, כ-350 קילומטרים דרומית למולטאן, עיר מרכזית בפנג'אב.

לפחות 65 בני אדם, כולל החתן, חולצו וכמעט 24 אנשים, כולל ילדים, עדיין נעדרים. לדבריו, על פי המידע הראשוני שלהם, בין 90 ל-100 איש היו על סיפון הסירה. סיבת התאונה עדיין לא ידועה, אך ככל הנראה הסירה התהפכה כי נשאה יותר מהמשקל שהיא מסוגלת לו. סאלם אסי אמר: "למרבה הצער, כל אלה שגופותיהם נמצאו על ידי המצילים היו נשים וילדים".

בהצהרה לתקשורת הביע ראש הממשלה שהבז שריף את צערו ויגונו על התקרית וביקש מהרשויות לעשות כמיטב יכולתן לחלץ את הנוסעים שעדיין נעדרים. תאונות כאלה נפוצות בפקיסטן, שבה סירות עץ רעועות משמשות לעתים קרובות להובלת סחורות ואנשים על נהרות ואגמים. רובם פועלים ללא חליפות הצלה.

פקיסטן ספינה התהפכות טביעה בחוף הים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד