א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בזמן שהיה שיכור

ללא רישיון נהיגה: פגע ברוכב אופניים - ונמלט מבלי להזעיק עזרה

תושב באר שבע נאשם כי נהג שיכור ללא רישיון נהיגה, פגע ברוכב אופניים והפקיר אותו מבלי להזעיק עזרה כשהוא נמלט רגלית מהזירה. הפצוע עודנו מאושפז במצב קשה מורדם ומונשם

ללא רישיון נהיגה: פגע ברוכב אופניים - ונמלט מבלי להזעיק עזרה
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושב ב"ש, אשר נהג שיכור ללא רשיון נהיגה כלל, פגע ברוכב אופניים והפקיר אותו מבלי להזעיק עזרה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, הנאשם אדם טיראב, בן 30, נהג ברכבו, כשלצידו נוסע, בהיותו שיכור, מבלי שיש ברשותו רישיון נהיגה כלל וכשהוא פסול מלנהוג. בהגיע הנאשם אל צומת הכניסה לקיבוץ מגן, הוא נהג ברכבו ברשלנות ובמהירות מופרזת של 120 קמ"ש, אשר עלתה על המהירות המותרת של 80 קמ"ש.

עקב כך, איבד הנאשם שליטה על רכבו, חצה עם הרכב את קו ההפרדה הרצוף ופגע עמו ברוכב אופניים, אשר רכב בנתיב הנגדי סמוך לשוליים. כתוצאה מכך, הרוכב הוטח אל מכסה המנוע של רכב הנאשם, נפל על הכביש ונחבל חבלות קשות. רוכב אופניים אחר שרכב לצידו של המתלונן, הסיט את אופניו והספיק להתחמק מהפגיעה של הרכב.

לאחר התאונה, הנאשם יצא מרכבו, ובהמשך, במקום לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה למתלונן ששכב על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה, הנאשם עזב רגלית את המקום. המתלונן פונה לבית-החולים "סורוקה", כשהוא מורדם ומונשם והוא עודנו מאושפז בבית החולים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בשכרות, נהיגה ברשלנות וגרימת תאונה עם חבלות של ממש, נהיגה בפסילה ללא רשיון ועבירות נוספות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום פגע וברח תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד