י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ליד מיטת האמא

הברית לתינוק נערכה במחלקת טיפול נמרץ

היולדת הצעירה מלכה בת פריידא שנאבקת על חייה זקוקה לתפילות עם ישראל. היום התקיימה הברית לבנה בחדרה בבית החולים. אנא המשיכו לקרוע שערי שמים בתפילה לרפואתה השלמה והמהירה 

הברית לתינוק נערכה במחלקת טיפול נמרץ
חדר ניתוח טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: unsplash

לפני שבוע בדיוק נולד תינוק קטן בבית החולים באנטוורפן שבבלגיה. אולם בעקבות סיבוך בעת הלידה ל"ע, האם היולדת מאושפזת במצב קריטי והרופאים לא נותנים לה סיכוי לחיות אך בזכות תפילות עם ישראל הכל אפשרי. 

מדובר באישה הצעירה מלכה בת פריידא, בעלה ושבעת הילדים שבינהם תינוק בן שמונה ימים מתחננים שהאמא תשוב אליהם. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היום (שלישי) נכנס התינוק בבריתו של אברהם אבינו בשעה טובה, והשמחה התקיימה במניין מצומצם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים Sint augustinus באנטוורפן, שם היא מאושפזת במצב קשה מאוד. 

עין לא נותרה יבשה כפשוטו, והברית שסחטה דמעות מעיני המשתתפים יחד עם אליהו הנביא התפללו במעמד הברית לרפואתה של האמא. המרא דאתרא הגאון רבי אהרן שיף גאב"ד אנטוורפן שימש סנדק והתינוק הקטן נקרא בשם 'שלום'. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הברית נערכה בביה"ח בהוראת הרבי מבעלזא, כמו כן הרבי תרם אתמול סכום כסף צדקה לפדיון נפש לרפואת היולדת הצעירה והורה לחלק את הכסף ל'מרכז מוסדות בעלזא' ולארגון 'מחזיקי תורה'.

באנטוורפן, כך גם בחסידות בעלזא אליה משתייכת המשפחה מתפללים כל העת וקיבלו קבלות טובות לרפואתה, 500 נשות אנטוורפן קיבלו על עצמן קבלות מיוחדות ושמותיהן הועברו לברכה אצל האדמו"ר מפשעווארסק. 

הציבור נקרא להמשיך להרבות בתפילה ובתחנונים עבור היולדת הצעירה מלכה בת פריידא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים. 

 

ברית אנטוורפן תפילות יולדת חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד