כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ניסה לגרור תינוקת

מצוד אחר קוף שתקף 10 פעמים תוך פריצה לבתים

הרשויות ביפן הציבו מלכודות ותושבים הזהירו לשמור על חלונות סגורים לאחר שתינוק הותקף על ידי קוף בר בביתו, לאחר 10 תקיפות דומות בתוך שבועיים. הקוף פתח את דלת הדירה בקומה הראשונה ושרט את רגלה של ילדה בת ארבע, והותיר אותה עם פציעות

מצוד אחר קוף שתקף 10 פעמים תוך פריצה לבתים
קוף: אילוסטרציה צילום: Pixabay

המשטרה ביפן מחפשת אחר קוף פרא שתקף 10 בני אדם במהלך שבועיים. ההתקפות החלו ב-8 ביולי בעיר אוגורי שבמחוז יאמאגוצ'י בדרום מערב המדינה. באירוע החמור ביותר הוא שרט קשות תינוק לאחר שפלש לבית משפחה.

"שאבתי אבק כששמעתי את הילדה שלי בוכה, אז הסתובבתי וראיתי שהקוף תפס אותה ברגליים בזמן שהיא שיחקה על הרצפה. זה נראה כאילו הוא מנסה לגרור אותה החוצה", תיארה אמה של התינוקת לתקשורת המקומית. בסוף השבוע שעבר, הקוף פתח את דלת הדירה בקומה הראשונה ושרט את רגלה של ילדה בת ארבע, והותיר אותה עם פציעות קלות, ולאחר שגורש תקף אנשים נוספים בקרבת מקום, כך לפי התקשורת המקומית.

הקו, שנאמד בגובה 40-50 ס"מ, פלש גם לכיתה בגן מקומי ושרט ילדה בת ארבע. על פי הדיווחים המשטרה המקומית נמצאת בכוננות גבוהה. הם הציבו מלכודות לבעל החיים והזהירו אנשים לא להשאיר חלונות פתוחים. לשכת ראש העיר המקומית חילקה עלונים שקראו לתושבים המקומיים לעמוד על המשמר, אך נכון ליום שלישי, הקוף עדיין משוחרר ומהווה איום לשלום הציבור.

הקופים אינן חיות הבר היחידות שהכריחו אנשים ביפן להיות ערניים יותר. בשנים האחרונות אירעו תקיפות של דובים ברחבי יפן, לצד מספר קטן יותר של חזירי בר, ​​כולל תקרית בשנה שעברה שבה שניים מבעלי החיים פצעו ששה בני אדם בפארק בהירושימה לפני שנורו למוות.

קוף קוף נמלט יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד