כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כשהבן שלי לא התקבל לאף ישיבה הבנתי שאני זקוק לישועה למעלה מדרך הטבע"

סיפורו של אברך כולל שבנו לא התקבל לאף אחת מהישיבות ועונת הרישום כבר הגיעה לסיומה. החברותא שלו הציע שיקיים את הסגולה הבדוקה והידועה בקברו של התנא הקד' רבי חנינא בן דוסא זיע"א ותוך ימים אחדים הגיעה הישועה בדרך פלא  

כשהבן שלי לא התקבל לאף ישיבה הבנתי שאני זקוק לישועה למעלה מדרך הטבע"
חנינא בני צילום: ברוך יערי

כוחם של עמלי תורה, ידוע כבר מספרי הקדמונים. מעלת החזקת עמלי תורה ידוע אף הוא. בדורנו, הזכות של החזקת עמלי תורה, שבחרו בחיי דחק תוך ויתור על מנעמי העולם הזה, כפול ומכופל. רבים מהמבקשים להחזיק עמלי תורה, עושים זאת ע''י קיום הסגולה הבדוקה באמצעות ארגון 'חנינא בני', המסייע לעמלי תורה בכל ימות השנה, נתינת קיט' מעות כמניין ''חנינא'' עבור צורכי שבת, ובנוסף, מחזיק הארגון בכולל אברכים של ליל שישי המגיעים במיוחד לכפר עראבה שבגליל לציון קברו של התנא הקד' רבי חנינא בן דוסא זיע"א ללמוד ולקיים את הסגולה הידועה כפי שנמסרה ע''י הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט''א ובזכותה רבים ראו ישועות למעלה מדרך הטבע.

חלוקת סלי מזון לאברכים • קרדיט חנינא בני

בימים אלו ימי בין המצרים בהם מתאבלים על חורבן הבית יוסיפו ע''פ הכוונת מרן הגרמ''ש אדלשטיין שליט''א במעמד התפילה את מזמור על נהרות בבל , כידוע התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא חי בסוף בניין בית המקדש השני .

לצד הסיוע בהחזקת לומדי תורה, רבים מהמשתתפים בסגולה הידועה, הזוכים לראות ישועות למעלה מדרך הטבע,מבקשים להפיץ את סיפורם האישי לציבור הרחב, כדי לפרסם את גודל הנס.

בימים האחרונים התקשר הרב ש.ב. שביקש לשתף את הציבור בסיפור ישועה למעלה מדרך הטבע. הרב ב. מציין כי הוא כבר השתתף בעבר בקיום הסגולה וראה ישועות גדולות, אולם כעת הוא רוצה לשתף בסיפור של החברותא שלו בכולל. "החברותא שלי סיפר לי על הקושי הגדול שיש לו עם הבן שלו שלא מתקבל לאף ישיבה. הוא ניסה להפעיל לחץ וקשרים אבל בכל הישיבות שבהן הוא נבחן הגיעה תשובה שלילית. הוא אמר לי: "כשהבן שלי לא התקבל לאף ישיבה הבנתי שאני זקוק לישועה למעלה מדרך הטבע". אמרתי לו שלנו הייתה בעיה דומה ואני ניסיתי את הסגולה שהגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א כתב עליה שהיא סגולה בדוקה וידועה  לזקוקים לישועה למעלה מדרך הטבע ואכן קיימתי את הסגולה וזכיתי לראות ישועות. אפילו הצעתי לחברותא שלי שאני אתקשר למוקד של 'חנינא בני' ואתרום עבורו לארגון שמסייע בתרומות אלו במימון צורכי שבת למשפחות אברכים עמלי תורה ששוקדים על לימוד התורה בכוללי שישי שבת. וכך אכן עשיתי.

"ביום ראשון בשבוע שלאחר מכן, החברותא שלי קיבל טלפון מאחת הישיבות והזמינו את בנו לראיון בישיבה. הבחור נבחן וכבר למחרת קיבל תשובה חיובית. את האושר של החברותא שלי ניתן היה לראות למרחקים. אמרתי לו שכמו במקרה שלי אני רוצה לפרסם את הסיפור לזיכוי הרבים".

 

חנינא בני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד