כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

פרשת הלפרין: המשטרה סגרה החקירה נגד הרב דוד הלפרין ושני עסקנים

משטרת לונדון הודיעה: תיקי החקירה נגד הרב דוד הלפרין ושני העסקנים - גבריאל אסט ואלכסנדר שטרום - נסגרו • נחשדו בשיבוש הליכי חקירה ב'פרשת הלפרין' • החקירה נגד הרב חיים הלפרין תימשך שישה שבועות נוספים • אסט, שנאלץ לפרוש, יחזור לתפקידו כראש ארגון ׳השומרים׳

חשד מביך. הגאון רבי חיים הלפרין
חשד מביך. הגאון רבי חיים הלפרין

משטרת לונדון הודיעה אתמול (ג׳) כי היא סוגרת את תיקי החקירה נגד הרב דוד הלפרין - רב קהילה בשכונת הנדן, ושני העסקנים, גבריאל אסט - ראש ארגון 'השומרים' בגולדרס גרין, ואלכסנדר שטרום.

על פי ההודעה, המשטרה תסגור את התיקים נגד השלושה מאחר וככל הנראה לא הושגו ראיות המוכיחות כי שיבשו הליכי חקירה בפרשה בה נחשד בחשדות מביכים הגאון רבי חיים הלפרין, רב קהילת ׳דברי חיים׳ בגולדרס גרין.

המשטרה גם הודיעה, כי תמשיך בחקירה נגד הרב חיים הלפרין במשך שישה שבועות נוספים. המשמעות היא: תנאי השחרור בהם נתון הלפרין, במסגרתם הוא שוהה במעצר בית חלקי, יימשכו בתקופה זו של החקירה.

במהלך החקירה נאלץ גבריאל אסט לפרוש מתפקידו כראש ארגון ׳השומרים׳, למרות שהכחיש את הטענות נגדו בתוקף. ההערכה היא כי הוא יחזור לתפקידו בימים הקרובים. עד כה לא הגיב אסט להחלטת המשטרה לסגור את התיק נגדו.

עורך דינו של הרב הלפרין אומר כי מכחיש באופן נחרץ את הטענות נגדו. הרב נחשד בביצוע מעשים מגונים בנשים שהגיעו אליו לייעוץ בענייני שלום-בית. עד כה לא הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד הרב, מאחר והנשים שהעלו את הפרשה לסדר היום חוששות להתלונן נגדו באופן רשמי במשטרה.
חיים הלפרין חקירה משטרה לונדון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד