י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בש"ס תמכו

הישג לכהנא: המועמד הסרוג ניצח את החרדים בקרב על רבנות העיר

הרב דרור טוויל נבחר היום אחר הצהריים לרב העיר שדרות כשהוא גבר בדרך על שלושה מעומדים אחרים שאינם מזוהים פוליטית | הרב שנבחר נתמך ע"י סגן שר הדתות מתן כהנא נפגש עם הראשל"צ הגר"י יוסף 

הישג לכהנא: המועמד הסרוג ניצח את החרדים בקרב על רבנות העיר
הרב טוויל בפגישה עם הראשל"צ צילום: דוברות

הישג לסגן השר לשירותי דת מתן כהנא: בתום הליך ממושך, נבחר הערב (שלישי) רב לעיר שדרות, הרב הסרוג שזכה לתמיכה הפוליטית של כהנא ניצח את יתר המועמדים החרדים. הרב הנבחר הוא הרב דרור טוויל ראש ישיבת ההסדר בשדרות, שמולו כאמור התמודדו עוד שלושה מועמדים חרדים, לא מזוהים פוליטית.

נציין כי ש״ס לא הריצה מועמד בשדרות ולמעשה סגרה עם ראש העיר על תמיכה ברב טוויל עוד בתקופת השר אביטן כחלק מההסכם הקואליציוני. בהתאם להסכם נציג שס בגוף הבוחר היה איש הגרעין התורני בעיר

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגר״י יוסף בירך את הרב הנבחר: אני מברך את הרב דרור טוויל שליט״א לרגל היבחרו לרב העיר שדרות, ביקרתי מספר פעמים בישיבת ההסדר בשדרות והתרשמתי מאישיותו ומנועם הליכותיו.

בשבוע שעבר התכנסה הוועדה לבחירת רב העיר שדרות בכדי לאשר את רשימת המועמדים בראש הוועדה עמד השופט משה דרורי ויהיו חברים בה ראש עיריית שדרות אלון דוידי, הרב יגאל ממליה, יפה וודו והרב חזקיהו סאמין. הערב, כאמור, הוכרע כי הרב טוויל ישמש כרב העיר.הרב דרור טוויל, בן הציונות הדתית, שימש עד כה בעיר כרב הקהילה הדתית ור"מ בישיבת ההסדר בשדרות.

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, וישיבת אור עציון, בראשה הוא עומד, ברכו גם הם ומסרו: "מתוך היכרותנו רבת השנים עם הרב, אנו בטוחים שתורתו הגדולה של הרב תהווה ברכה לעיר שדרות ולעם ישראל כולו".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי ברך גם הוא: "ברכותיי לרב דרור טוויל שליט"א, שנבחר הערב, בשעה טובה ומוצלחת, לכהן כרבה הראשי של עירנו – שדרות. זכינו שכבוד הרב דרור עסוק מזה עשרות שנים בהפצת תורה, עשיית חסד ואהבת חינם בעיר ואני מאחל לו שבע"ה יזכה לקדש שם שמים, ולהפיץ תורה ולהאיר מאורו ומתורתו. תודה לחברי הוועדה הבוחרת על ההירתמות וההתגייסות למען בחירת רב לעיר. תודה לכלל הרבנים על התמודדות ראויה. בהזדמנות זו תודה לרב משה הבלין על תפקידו כמ"מ הרב בשנים האחרונות".

מתן כהנא שדרות הראשלצ יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד