כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כמה מרוויחה יפה?

מזכלי"ת הסתדרות המורים תובעת 700 אלף ש"ח וזו הסיבה

מזכ"לית הסתדרות המורים הגישה תביעת לשון הרע בשווי 700 אלף ש"ח נגד אתר וואלה בעקבות סדרת הכתבות שבהן נטען כי בן דויד מקבלת שכר נוסף פרט לשכרה מההסתדרות בערך השווה ל-90 אלף ש"ח בקירוב

מזכלי"ת הסתדרות המורים תובעת 700 אלף ש"ח וזו הסיבה
בית המשפט המחוזי בי-ם. אילוסטרציה צילום: דוברות הרשות השופטת

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, תובעת את אתר "וואלה" והכתבת ליאת רון אחרי שפרסמו נתונים שגויים וחסרי בסיס לדבריה, על שכרה ועל עברה המקצועי שאינם נכונים, לטענתה. הכתבה של רון פגע בעת פרסומה בשביתת המורים שהובילה בן דוד בסוף שנת הלימודים האחרונה. בן דוד תובעת כ-700 אלף שקל. 

הכסף, כך טוענת בן דוד בכתב התביעה שהגישה מגיע לה על שתי טענות שפורסמו בכתבה, בהן בן דוד טוענת כי הן שקריות. הראשונה, ששכרה של בן-דויד עומד על "כ-90,000 שקלים בחודש בקירוב", הטענה השנייה על כך שנטען כי בן דוד "מתפארת שהייתה מורה להתעמלות" למרות שעבדה בתפקיד "בסה"כ במשך כשש שנים" ו"עבדה כמורה זמן קצר יחסית".

על פי בן דוד, שכרה עומד על 45 אלף שקל בחודש. בנוסף לכך, היא מקבלת פנסיה בגין עבודתה כמורה, אולם מעבר לכך לא מקבלת משכורת או כספים נוספים. בנוסף, לפי כתב התביעה, בן דוד עבדה כמורה להתעמלות וכמדריכה במשרד החינוך במשך 15 שנה, נוסף על שתי שנות שירותה הצבאי כמדריכת אימון גופני.

בן דוד טוענת שהפרסום הכפיש ופגע בה. לדבריה, למרות שהעמידה את רון ו"וואלה!" על כך שהפרסום כוזב, הם דחו את פנייתה. בדרישות שלה בן דוד מבקשת פיצוי, מחיקת הכתבה ופרסום תיקון.

יפה בן דוד הסתדרות המורים תביעת לשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד