י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מספר האשפוזים הוכפלו

ארגון הבריאות העולמי מזהיר: נגיף הקורונה מתפרץ ברחבי אירופה

ארגון הבריאות העולמי הודיע כי מקרי הקורונה גדלו פי שלושה ברחבי אירופה בששת השבועות האחרונים, ומהווים כמעט מחצית מכלל הזיהומים בעולם. גם שיעורי האשפוז הוכפלו, אם כי האשפוזים בטיפול נמרץ נותרו נמוכים

ארגון הבריאות העולמי מזהיר: נגיף הקורונה מתפרץ ברחבי אירופה
וירוס הקורונה צילום: Pixabay

מנהל בכיר בארגון הבריאות העולמי, ד"ר הנס קלוגה, הודיע על התפרצות נגיף הקורונה באירופה, הוא תיאר את הנגיף כ"מחלה נבזית ועלולה להיות קטלנית" שאסור לאנשים לזלזל בה. הוא אמר שוריאנט האומיקרון מניע גלים חדשים של מחלות ברחבי היבשת וכי זיהומים חוזרים עלולים להוביל להתפרצות חזקה.

ארגון הבריאות העולמי הודיע כי 53 המדינות באזור אירופה המשתרעות עד מרכז אסיה, דיווחו על כמעט 3 מיליון זיהומים חדשים בנגיף הקורונה בשבוע שעבר וכי הנגיף הורג כ-3,000 אנשים מדי שבוע. ברחבי העולם, מקרי קורונה עלו בחמשת השבועות האחרונים, אפילו כאשר מדינות צמצמו בבדיקות, אם כי מספר האשפוזים בטיפול נמרץ נותרו נמוכים.

"עם עלייה במספר המקרים, אנו רואים גם עלייה באשפוזים, שאמורים לעלות עוד יותר בחודשי הסתיו והחורף", אמר דר' הנס קלוגה, "תחזית זו מציבה אתגר עצום לכוח העבודה בתחום הבריאות במדינה אחר מדינה, שכבר תחת לחץ עצום עם התמודדות עם משברים בלתי פוסקים מאז 2020".

ארגון הבריאות העולמי חולי קורונה אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד