י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אל תתפתו להצעות

היזהרו מחיקויים: מנכ"ל וואטסאפ באזהרה חריגה

מנכ"ל WhatsApp מזהיר בהודעה חריגה את משתמשי אפליקציית המסרונים הפופולרית מפני הצעות 'שדרוג' למיניהם שמתחזות לאפליקציה המקורית אולם בפועל מדובר בתוכנות זדוניות ששואבות מידע רגיש מהטלפון, לעיתים לצורכי סחיטה

היזהרו מחיקויים: מנכ"ל וואטסאפ באזהרה חריגה
אילוסטרציה צילום: unsplash

משתמשי וואטסאפ היזהרו!!! לאחרונה קיבלו משתמשים רבים באפליקציית המסרונים הפופולרית וואטסאפ הצעה לשדרג את האפליקציה שלהם לגרסת "Hey WhatsApp" או "Whatsapp Plus" אלא שאותו "שדרוג" כביכול הוא למעשה תוכנה זדונית שעלולה לשאוב מידע רגיש מהטלפון ולסחוט אתכם כספית ורגשית.

מנכ"ל WhatsApp, וויל קתקרט, הודיע על כך בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לאחרונה צוות האבטחה שלנו גילה תוכנות זדוניות נסתרות בתוך אפליקציות - המוצעות מחוץ לחנות גוגל פליי - ממפתח בשם "HeyMods" שכלל את "Hey WhatsApp" ואחרים. שיתפנו את מה שמצאנו עם גוגל ועבדנו איתם כדי להילחם באפליקציות הזדוניות".

קתקרט הוסיף ועדכן את עוקביו: "אנחנו כמובן נמשיך במאמצים שלנו לזהות ולחסום אפליקציות מסוג זה בעתיד. אנחנו גם נוקטים בצעדי אכיפה נגד HeyMod"s" כדי למנוע נזק עתידי בקרב משתמשינו, ונחקור עוד אפשרויות משפטיות להטיל אחריות עליהם ואחרים כמוהם", כך מנכ"ל WhatsApp.

יצוין כי הודעת האזהרה החריגה מגיעה לצד שדרוגים שונים באפליקציית WhatsApp שנועדו בין היתר לחזק את חומת אבטחת הפרטיות של משתמשי הישומון הכי פופולרי בעולם.

WhatsApp (וואטסאפ) שדרוג תוכנה זדונית אפליקציות זדוניות מתחזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד