כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בעקבות מעשים שהיו

אזהרה: אסור להצטלם ולפנות בבקשות לחברי הכנסת

מנכ"ל הכנסת שיגר אזהרה לעובדי המשכן לבל יהינו לגשת לחברי הכנסת ולנצל את מעמדם לשם פתרון בעיות אישיות שקשורות לעבודתם וכמו כן הוא אוסר עליהם להצטלם עם הח"כים | כלפי העבריינים יינקטו הליכים משמעתיים

אזהרה: אסור להצטלם ולפנות בבקשות לחברי הכנסת
נפתלי בנט בסלפי עם תומכים. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות כמה מקרים שהגיעו לאוזניו, מנכ"ל הכנסת גיל סגל מזהיר את עובדי הכנסת כי יינקטו נגדם צעדים משמעתיים אם יפנו לחברי הכנסת בבעיות אישיות או מינהליות שקשורות לעבודתם. גם בקשות להצטלם עם חברי הכנסת אסורות בתכלית האיסור על עובדי המשכן.

‏במכתב ששיגר תחת הכותרת "הנדון: איסור פניה לחברי כנסת בעניינים אישיים", כתב מנכ"ל הכנסת לעובדים, "לאחרונה אירעו מספר מקרים שבמסגרתם עובדי כנסת פנו לחברי הכנסת בעניינים אישיים ‏ובנושאים הנוגעים למינהל הכנסת, כגון קשיים בעבודה, מכרזי כוח אדם, בקשות להעלאה בדרגה, בקשות בעניין הליך בחינת סיום העסקה, סיוע בהליכי משמעת וכיוצ"ב, ‏‏אבקש לרענן בפניכם את ההנחיה כי אין לפנות לחברי הכנסת בעניינים אישיים".

לדברי גיל סגל: "בעניינים ‏אלה וכן בנושאים הנוגעים למינהל הכנסת יש לפנות לממונים, למנהלי החטיבות או לחתום מטה (המנכ"ל). אדגיש כי תקופת הבחירות הינה תקופה רגישה ביתר שאת בהקשר זה".‏

בנוסף הוא מחדד בפניהם, "‏כמו כן אבקש להזכירכם כי אין לפרסם תמונות של עובדים עם חברי הכנסת ברשתות החברתיות ויש להימנע מלפנות לחברי הכנסת בבקשה להצטלם עימם. ‏התנהלות שאינה בהתאם לנהלי העבודה ולכללים האמורים, עלולה לגרור הליכים משמעתיים". מזהיר המנכ"ל.

חברי כנסת צילום סלפי הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד